Klopt, heb op mijn R5 2016 ook schroefdraad kapot gedraaid.
Cervélo
-
- Forum-lid HC
Cevelo heeft doorgaans een behoorlijk slechte passing (met name ondermaats). Lak / haarlak op de klemplek kan helpen (ondermaats i.c.m. de klem kan inderdaad het vernielen van de draad betekenen. Overigens betekend vet op de draad van de bout geadviseerde aanhaalmoment -1 tot -2 nm.
-
- Forum-lid HC
De S3 heeft toch een wigje? Ik heb mijn boutje namelijk (bijna) dolgedraaid door hiervoor een inbus te gebruiken met puntige hoeken i.p.v. dat ze 'massief' zijn. Dat in combinatie met het verkeerd gebruiken van fibergrip.
Oftewel het lukt nog wel om hem los te krijgen met een massieve inbussleutel die goed pas, maar niet meer met het bitje van mijn momentsleutel.
Weet iemand of je ook alleen het schroefje los kunt krijgen? Een hele klem kost weer €25 ofzo.
De Cervelo's voor TJV gaan er als volgt uit zien. WvA gespot tijdens zijn training
https://twitter.com/laflammerouge16/sta ... 9966740482
https://twitter.com/laflammerouge16/sta ... 9966740482
-
- Forum-lid HC
Dat vind Bianchi niet leuk waarschijnlijk! Vind ze zelf ook niet heel bijzonder. Het spuitschema van Sunweb was een stuk mooier (al heb ik natuurlijk een zwak voor zwart/rood/wit).
Ben vooral benieuwd of ze volgend jaar ook met een nieuwe R5 komen!
Ben vooral benieuwd of ze volgend jaar ook met een nieuwe R5 komen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een reuzestap terug qua looks in elk geval
Less is bore
-
- Forum-lid
Inderdaad een stuk beter. Al was daar niet zo heel veel voor nodig: dat lelijke groen (sorry liefhebbers) met geel en zwart.
Wanneer stappen ze eigenlijk over? En mogen ze nu al op andere fietsen rijden?
Wanneer stappen ze eigenlijk over? En mogen ze nu al op andere fietsen rijden?
Michiel
- thestudent
- Forum-lid HC
Foto lijkt een beetje uit zijn verband gesneden uit een grotere foto. Geschoten met een aardappel ook, tegenwoordig zijn de telefoons toch beter zou je zeggen.
Ik weet niet of ik die gele vork nu mooi vind, het breekt nogal met het frameontwerp...
Het vloeiende van de voorkant is er compleet uit zo. Geel op de achtervork zou veel beter werken.
Ik weet niet of ik die gele vork nu mooi vind, het breekt nogal met het frameontwerp...
Het vloeiende van de voorkant is er compleet uit zo. Geel op de achtervork zou veel beter werken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!