idd, groei wil niet zeggen dat het fout moet gaan. Ervaring genoeg. Kan me niet voorstellen dat de extra investeringen die ze hebben gedaan gevolgen heeft voor de verkoop prijzen. Zeker niet bij een stijgende verkoop waardoor ze ook nog meer inkoop korting krijgen bij hun leveranciers. Als de verkoop prijzen niet aantrekkelijk meer zijn krijgen ze op termijn wel een probleem.jsparie schreef: Volgens mij wordt er niet gevraagd om het onmogelijke. Voorheen hadden ze met minder medewerkers en goedkopere producten alles juist prima georganiseerd. Heeft ze mede groot gemaakt. Denk dat je geen zorgen hoeft te hebben over de winstgevendheid van Canyon. Ze zijn zeer zwaar aan het investeren en houden nog een miljoenenwinst over. Het is even doorzetten/afzien tot ze hun nieuwe software etc op de rit hebben. Noem het groeistuipen. Dat moet niet te lang duren natuurlijk. Maar de berichten worden al weer positiever. Heb de indruk dat ze inmiddels het lek al weer aardig boven hebben. Als ik nu aandelen van ze kon kopen.... maar helaas.
Een fiets is overigens ook nog steeds een optie . Vind alleen sommige nieuwe modellen wat aan de dure kant geworden, maar mooi spul blijft het wel.
Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 25 nov 2014 15:47
Hallo, heeft iemand ervaring met de d-fly unit icm met Di2 op de aeroad slx cf. Is deze intern te monteren ipv bij achter derailleur?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... n#p1104556fabianfondriest schreef:Hallo, heeft iemand ervaring met de d-fly unit icm met Di2 op de aeroad slx cf. Is deze intern te monteren ipv bij achter derailleur?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Verzonden vanaf mijn werkcomputer, laat de baas het niet zien
Ja die kun je gewoon in je BB monteren door het plastic kapje te verwijderen en de internal junction box naar buiten te halen. Ik heb die o.a. bij mijn Aeroad zo gedaan en dat functioneert prima!fabianfondriest schreef:Hallo, heeft iemand ervaring met de d-fly unit icm met Di2 op de aeroad slx cf. Is deze intern te monteren ipv bij achter derailleur?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ik overweeg al een tijdje een Ultimate CF. Ik rij nu een Cervelo S2 in maat 56, 1 spacer en 10cm stuurpen. Die heeft een reach van 394mm en stack van 560mm. Balhoofd is 160mm.
Qua maatvoering val ik volgens mij precies tussen een M en L. Wat zouden jullie adviseren obv deze maten?
Binnenbeenlengte 82,5 cm
Zadelhoogte 91 cm bovenkant zadel hart trapas.
Lichaamslengte 181 cm
Romplengte 64 cm
schouderbreedte 44 cm
armlengte 66 cm
onderarm 38
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Qua maatvoering val ik volgens mij precies tussen een M en L. Wat zouden jullie adviseren obv deze maten?
Binnenbeenlengte 82,5 cm
Zadelhoogte 91 cm bovenkant zadel hart trapas.
Lichaamslengte 181 cm
Romplengte 64 cm
schouderbreedte 44 cm
armlengte 66 cm
onderarm 38
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13738
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Je hebt korte benen, nu een korte stuurpen, dus een M, met bv 11cm stuurpen.
Krijg je prima passend.
ps, je zadelhoogte staat niet goed
Krijg je prima passend.
ps, je zadelhoogte staat niet goed
je bbl en zadelhoogte toevallig omgedraaid?marsman schreef:Ik overweeg al een tijdje een Ultimate CF. Ik rij nu een Cervelo S2 in maat 56, 1 spacer en 10cm stuurpen. Die heeft een reach van 394mm en stack van 560mm. Balhoofd is 160mm.
Qua maatvoering val ik volgens mij precies tussen een M en L. Wat zouden jullie adviseren obv deze maten?
Binnenbeenlengte 82,5 cm
Zadelhoogte 91 cm bovenkant zadel hart trapas.
Lichaamslengte 181 cm
Romplengte 64 cm
schouderbreedte 44 cm
armlengte 66 cm
onderarm 38
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
maar je zadelhoogte (hart trapas-bovenkant zadel) zal niet langer zijn dan je binnenbeenlengte toch?
om de vergelijking compleet te maken:
dus idd zoals Wasbeer zegt: M met 11 cm stuurpen komt 't meest overeen met je huidige s2 (want je hoeft alleen die reach van 383 (CF SL maat M) te overbruggen naar de 394 (s2 maat 56)
om de vergelijking compleet te maken:
dus idd zoals Wasbeer zegt: M met 11 cm stuurpen komt 't meest overeen met je huidige s2 (want je hoeft alleen die reach van 383 (CF SL maat M) te overbruggen naar de 394 (s2 maat 56)
Is inderdaad pedaalas. Thnx voor de input, is kloppend met mijn eigen berekeningen.Ernie C. schreef:Of de trapas wordt verward met de pedaalas (825x0,885+172,5 klopt aardig) .
Zal inderdaad een M moeten zijn met 11cm stuurpen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling