Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Na meer dan 10 jaar met mtb-schoenen op de racefiets te hebben gereden de overstap gemaakt naar raceschoenen met:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
@Squeezer: Ik ben zelf van race naar mtb schoenen gegaan. Wel allebei dezelfde Giro's. ACC / VR90 en moet zeggen dat ik qua comfort niet heb ingeboet, hoor.
En net gekocht:
Maxxis TreadLite bandjes. De inzet van mijn nieuw te bouwen WiND mag duidelijk zijn.
En net gekocht:
Maxxis TreadLite bandjes. De inzet van mijn nieuw te bouwen WiND mag duidelijk zijn.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
De eerste Wind Ebike?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Daar zat ik wel aan te denken o.i.d. "had ik eerder moeten doen", enfin de eerste rit moet ik nog maken, het weer is er momenteel niet naar.!SqueeZer schreef: ↑08 aug 2018 21:14 @Orlok feli gaat je zeker bevallen ...enkel 1 tip ff oefenen terug met voet op de grond zetten (iets gladder)
Ik rijd enkel nog MTB pedalen op de MTB (voor woon-werk) op het moment en soms gooi ik ff snel SPD pedalen op de vuil weer / gravel fiets als ik weet dat ik veel grind paden neem... anders wil ik nooit meer terug zeker niert voor afstandsrijden vanwege het hogere comfort en fijnere gevoel (wel Look pedalen bij mij maar zelfde principe denk ik).
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Velglint!
Ik heb destijds ook de diezelfde stap gezet. Een maand later weer overgeschakeld naar SPD pedalen. Om een half jaar later toch definitief weer naar SPD-SL gaan.Orlok schreef: ↑10 aug 2018 14:35Daar zat ik wel aan te denken o.i.d. "had ik eerder moeten doen", enfin de eerste rit moet ik nog maken, het weer is er momenteel niet naar.!SqueeZer schreef: ↑08 aug 2018 21:14 @Orlok feli gaat je zeker bevallen ...enkel 1 tip ff oefenen terug met voet op de grond zetten (iets gladder)
Ik rijd enkel nog MTB pedalen op de MTB (voor woon-werk) op het moment en soms gooi ik ff snel SPD pedalen op de vuil weer / gravel fiets als ik weet dat ik veel grind paden neem... anders wil ik nooit meer terug zeker niert voor afstandsrijden vanwege het hogere comfort en fijnere gevoel (wel Look pedalen bij mij maar zelfde principe denk ik).
Ik schoot iedere keer door als ik duwde om in te klikken. Door de gladde zool x aantal keer met m'n zaakje op de bovenbuis beland Of (en dat doet eigenlijk nog meer pijn) met die knobbel aan de binnenkant enkel knal op die pedaal.
Uiteindelijk nu wel steeds raceschoenen op de racefiets. Op de crosser (die 80% asfalt ziet) wel touring schoenen met spd pedalen. En eigenlijk merk ik weinig verschil.