Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Je kan wel ff die gast mailen om dringend te verzoeken een ander foto te gebruiken.
[quote="Timo 2.0"]Kan iemand marktplaats even waarschuwen?[/quote]
Leuk he je eigen fiets op marktplaats?
Heb ik ook wel eens gehad op Kapaza, maar die bood mijn complete fiets aan![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik heb nog een nacht op hem gewacht in de schuur maar helaas...
Leuk he je eigen fiets op marktplaats?
Heb ik ook wel eens gehad op Kapaza, maar die bood mijn complete fiets aan
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik heb nog een nacht op hem gewacht in de schuur maar helaas...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Gewoon het bijgaande nummer gebeld en zodra ik zei dat ik interesse had in de wielen vertelde hij onmiddellijk dat het om andere wielen wielen gaat. Beetje vaag verhaal over geen foto's van de werkelijke wielen online kunnen zetten dus toen maar iets gezocht "wat er op lijkt" maar in ieder geval heeft hij geen seconde de indruk gewekt dat hij werkelijk LW's te koop heeft. Al met al vreemd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Tjah nu gaat het nog om een amateur foto, van een fiets. Ik ben fotograaf in bijberoep. En dan wordt het huilen als je je foto's tegen komt waar voor betaald worden.
Je bent echt een klein mannetje als je de grotere bladen als bijvoorbeeld story moet gaan aanpakken. Zeker als je veel betaald hebt voor de visagie en modellen etc.
Maar volgens mij is de foto nu toch wel gewijzigd.
Je bent echt een klein mannetje als je de grotere bladen als bijvoorbeeld story moet gaan aanpakken. Zeker als je veel betaald hebt voor de visagie en modellen etc.
Maar volgens mij is de foto nu toch wel gewijzigd.
Zou dit nou lekker schakelen?
[quote="LVGH"]Zou dit nou lekker schakelen?[/quote]
Deze setup gebruik ik om de trekkracht in mijn bovenbenen te trainen. Dan kun je niet smokkelen door te trappen![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Deze setup gebruik ik om de trekkracht in mijn bovenbenen te trainen. Dan kun je niet smokkelen door te trappen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
[quote="*Cas*"]Het gaat er vooral om hoe het buitenblad en binnenblad aan de crank zijn bevestigd...
[/quote]
Genau! Is er iets mis met mij dat dat me eerder opviel dan de plaatsing van de linkercrank? :p
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Genau! Is er iets mis met mij dat dat me eerder opviel dan de plaatsing van de linkercrank? :p