Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
In mijn zoektocht naar baanonderdelen ben ik uitgekomen op http://miracletrade.en.alibaba.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb inmiddels verschillende keren contact gehad maar nu blijkt dat ze toch geen onderdelen hebben voor op de baan. Wel stuurde hij mij een catalogus met verschillende frames, wielen en wat los spul. Hierbij staan ook zijn prijzen. Als iemand hem wilt hebben kan ik hem doorsturen (pm)
Heb inmiddels verschillende keren contact gehad maar nu blijkt dat ze toch geen onderdelen hebben voor op de baan. Wel stuurde hij mij een catalogus met verschillende frames, wielen en wat los spul. Hierbij staan ook zijn prijzen. Als iemand hem wilt hebben kan ik hem doorsturen (pm)
Hoi wout
Je mag de cataloog door sturen.
Intussen zit al een nieuwe bestelling op de post deze week had ik het carbon stuur gemonteerd op de toekomstige training fiets van de dochter.
En het rijd comfortabel na vele probeersels omdat rug klachten bleven zijn deze eindelijk opgelost.
Dus nieuw stuur en stem op de post heb het laten verzenden onder repair.
Mvg pedro
Je mag de cataloog door sturen.
Intussen zit al een nieuwe bestelling op de post deze week had ik het carbon stuur gemonteerd op de toekomstige training fiets van de dochter.
En het rijd comfortabel na vele probeersels omdat rug klachten bleven zijn deze eindelijk opgelost.
Dus nieuw stuur en stem op de post heb het laten verzenden onder repair.
Mvg pedro
-
- Forum-lid
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 02 feb 2010 23:07
ben van plan een dogma te kopen bij [edit: Link verwijderd door mod]
prijs $600 incl. paypall en verzenden...
heeft er nog iemand nog iets te zeggen wat betreft of men zo'n fiets durft te gebruiken bij bijv. de afdaling van de Galibier?![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
prijs $600 incl. paypall en verzenden...
heeft er nog iemand nog iets te zeggen wat betreft of men zo'n fiets durft te gebruiken bij bijv. de afdaling van de Galibier?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Heb een tijdje geleden zo'n zelfde frame opgebouwd voor een kennis van mij en die had hier voor een Prince die helaas gebroken was... Complete record 10-speed groep over gezet incl. Most Claw wielen. Hij heeft al verschillende grote ritten gereden en ook flinke afdalingen gedaan en hij merkt weinig verschil qua stijfheid met z'n vorige Prince.. Dit frame is wel meer oversized als de Prince, dus met een mindere carbon soort kun je in principe dezelfde stijfheid creëren.dommelvallei schreef:ben van plan een dogma te kopen bij [edit: Link verwijderd door mod]
prijs $600 incl. paypall en verzenden...
heeft er nog iemand nog iets te zeggen wat betreft of men zo'n fiets durft te gebruiken bij bijv. de afdaling van de Galibier?
Volgens mij kwam dit frame van dezelfde leverancier.
Moet kunnen dan lijkt mij
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wil voor mij eigen ook als 2e fiets zo'n frame op gaan bouwen en voor dat geld hoef je dit zeker niet te laten.. Neem aan dat je bij dit frame alleen nog een headset moet kopen en eventueel een carbon stuur en zadelpen..
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn derailleurpad, als de derailleurpad bevestigd is past het achterwiel er niet meer zonder geweld te gebruiken in.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Zit er over na te denken om een stuk van de derailleurpad af te slijpen, andere oplossingen?
Ik heb een probleem met mijn derailleurpad, als de derailleurpad bevestigd is past het achterwiel er niet meer zonder geweld te gebruiken in.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Zit er over na te denken om een stuk van de derailleurpad af te slijpen, andere oplossingen?
Trek aan die veter!
Heeft het niet te maken met de krappe ruimte tussen je band en de zitbuis waardoor het wiel moeilijk op zijn plaats valt. Bij mijn frame gaat dit ook al wat lastig omdat de opgepompte band wat in de weg zit bij het plaatsen van het achterwiel.
Hallo,
Nee, zelfs met een lege tube valt die er niet zonder geweld in, er zit te weinig ruimte tussen de snelspanner en de derailleurpad, weet niet of een andere derailleurpad misschien een oplossing is?
Nee, zelfs met een lege tube valt die er niet zonder geweld in, er zit te weinig ruimte tussen de snelspanner en de derailleurpad, weet niet of een andere derailleurpad misschien een oplossing is?
Trek aan die veter!
Je zou aan de zijkant wat materiaal weg kunnen schuren. Zou dit zeker niet overdrijven, maar soms is 1 mm genoeg. De kunst wordt denk ik om het oppervlak mooi recht te houden. Die vervanbare padjes zijn meestal een standaard maat. Wil je die vervangen dan moet je er net een zien te vinden die een fractie dunner valt in dezelfde vorm. Dat wordt de spreekwoordelijke speld in die hooiberg ben ik bang.
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Er is misschien geen standaard maar die derailleurplaatjes zijn zeker wel te vinden op eBay. Het is wel zo dat verschillende merken van dezelfde plaatjes gebruik maken, lekker ingewikkeld. Uitkijken dus dat de plaatjes identiek zijn aan wat je hebt.
Heb zelf ook een nieuwe derailleur hanger moeten zoeken en gevonden op eBay.
Heb zelf ook een nieuwe derailleur hanger moeten zoeken en gevonden op eBay.
Hangt soms ook af van de wielen. Ik heb hetzelfde gehad met m'n Fulcrums, terwijl gelijk welk wiel van Mavic er probleemloos in konden. Als je gaan slijpen/vijlen doe het dan aub bovenaan de pat en niet onderaan waar je wiel "invalt". Want dan gaat je wiel dieper gaan zitten dan aan de linkerzijde waardoor je wiel scheef gaat zitten. En bij full carbon frames links gaan vijlen betekent ook in het carbon gaan...lijkt me niet zo gezond voor een frame.