Wat heb jij voor het laatst gekocht?
zal dat niet met de tourzegen van 2006 temaken hebben.
ik heb het laatst een setje ultegra pedalen gekocht bij bike-componentes.de
ik heb het laatst een setje ultegra pedalen gekocht bij bike-componentes.de
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
SKS Multitool.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
2 stuks Conti GP 4000 in 25mm en een Conti mini-zadeltasje.
Gekocht bij Bike-components.de. Keurig binnen de aangegeven 2-7 dagen termijn geleverd (25 mm was niet op voorraad).
Waarom 25 mm? Ik ben op zoek naar wat meer comfort en wil achter met 25mm @ 6,5 bar gaan rijden ipv 23 mm @ 7,5 tot 8 bar.
Ik heb gemerkt dat als ik een keertje vergeet de banden bij te pompen, gewoon net dat beetje lekkerder rijdt over de mindere stukken asfalt en klinkerweggetjes op mijn rondjes. Ik heb alleen geen zin in stootlekken door met 23mm @ 6,5 bar rond te karren.
Gekocht bij Bike-components.de. Keurig binnen de aangegeven 2-7 dagen termijn geleverd (25 mm was niet op voorraad).
Waarom 25 mm? Ik ben op zoek naar wat meer comfort en wil achter met 25mm @ 6,5 bar gaan rijden ipv 23 mm @ 7,5 tot 8 bar.
Ik heb gemerkt dat als ik een keertje vergeet de banden bij te pompen, gewoon net dat beetje lekkerder rijdt over de mindere stukken asfalt en klinkerweggetjes op mijn rondjes. Ik heb alleen geen zin in stootlekken door met 23mm @ 6,5 bar rond te karren.
Vanmorgen bij de WIBRA een setje van borstels 3 stuks, waarmee je de Casette en de rest erg schoon kan maken voor de prijs van ................???????????????????.
€2,99 je weetwel een haak en een grote flessenborstel en een grote U voor de ATB banden .
€2,99 je weetwel een haak en een grote flessenborstel en een grote U voor de ATB banden .
cornelli racing cycles Uden