Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid
Gisterochtend 2 personen met korte broek gezien.
Brrrr....
Brrrr....
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
@Jaeger Een wedstrijd is wat anders dan een toertocht....al meerdere keren voorbij gekomen.
- plantagenet
- Forum-lid
Vanmiddag op weg uit 't werk naar huis een wielrenner in korte broek. 7 °C....maar hij had zo ik het snel kon zien behaarde benen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Wolfhound32
- Forum-lid
Zo kwam ik gisteren op de stadsfiets langs een passerende scholier die heerlijk in z'n t-shirtje op de fiets zat. Brrrr...
Vandaag rond een uur of 12 twee in de buurt van Oude Tonge. Eerste, een dame, had wel heel erg rode benen. De tweede, een paar minuten later, had wel een extra windjack aangetrokken om te compenseren, maar hij zag er niet uit alsof hij het naar z'n zin had. Zelf vond ik het in lange broek en lang ondershirt + lang shirt toch nog gemeen fris...
Vanmiddag een paar in korte broek gezien, ik snap het niet hoor, zo warm is het nou ook weer niet, staan die mensen soms in de tuin uit de wind in de zon het weerbeeld te bepalen????, je mag blij zijn als het 10graden is, maar met een N/NO wind is dat toch voor het gevoel behoorlijk frisjes.