Specialized
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat SL3 frame doet me wel wat... Zou het omkeren va de stuurpen kunnen helpen bij het verminderen van de spacer toren en toch de juiste hoogte weten te bereiken (of is dat optisch minder, telt namelijk ook mee).
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
@TiesT, ik snap je niet helemaal. Ik bedoel dat ik me goed kan voorstellen dat als je weer en racefiets thuis hebt staan je er waarschijnlijk ook wel graag op wilt fietsen (ik ben hoe dan ook blij dat de mogelijkheid van fietsen er weer in zal zitten voor Roeieber en herinner me goed wat ik gedaan heb met mijn fiets na een stukken minder zware blessure, maar toch met flinke blijvende gevolgen, om fietsen mogelijk te maken!!). Misschien dat dan de toren te hoog is (ik begrijp uit jouw post dat 3.5 de max hoogte is) en dat het omdraaien van de pen misschien (iets) kan helpen. Ik kan me alleen ook heel goed voorstellen dat als dat er niet zo mooi uit ziet op de foto (ik houd zelf niet zo van omhoog staande pennen) dat je dat dan niet doet voor de foto.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ben ik nou de enige die een spacer zie zitten tussen die twee staven in je rug?
turbodiesel2 schreef:ben ik nou de enige die een spacer zie zitten tussen die twee staven in je rug?
Nope, dat is een verbindingsstukje om de boel recht te houden, het gaat nl. over 7 wervels, dat is een heel eind. Gelukkig zei de chirurg zelf dat als het niet meer wordt wat het geweest is, hij de hele constructie wel weer wil verwijderen, maar dan moet ik weer door de hele revalidatie heen. (zou het me wel waard zijn) Maar eerst eens kijken hoever ik zo kom.
I Am SpeCiAliZed
- enrico-s-works
- Forum-lid
Heb m'n elleboog in de kreukels gehad en dacht echt dat ik niet meer fatsoenlijk op een fiets zou kunnen komen te zitten. Je lijkt me het type, getuige je reactie, dat je ook niet bij de pakken gaat neerzitten; met de kop erbij trainen en je oefeningen doen. Ben er achter gekomen dat dit loont; weer heerlijk met m'n sport bezig.
Succes man!
Succes man!
Heb het frame eens goed bekeken en er vallen enkele dingen op.
Het balhoofd heeft een andere overgang dan bij de SL2, vindt de overgang van de SL3 minder mooi. SL2 was een vloeiendere lijn.
De achterpats staan dichter bij elkaar, althans dat denk ik, want als mijn achterwiel er nu inzit steekt er een stukje van de as (snelspanner) uit, dat was bij de SL2 niet.
Tot zover de visuele review.
Wordt vervolgd......
Het balhoofd heeft een andere overgang dan bij de SL2, vindt de overgang van de SL3 minder mooi. SL2 was een vloeiendere lijn.
De achterpats staan dichter bij elkaar, althans dat denk ik, want als mijn achterwiel er nu inzit steekt er een stukje van de as (snelspanner) uit, dat was bij de SL2 niet.
Tot zover de visuele review.
Wordt vervolgd......
I Am SpeCiAliZed
ben afgelopen woensdag bij rings geweest , moet zeggen dat er genoeg mooie fietsjes stonden . en is voor mij de mooist fiets winkel die ik al gezien heb .
het was zo stil hier, het is net of de specialized rijders niets te zeggen hebben
het was zo stil hier, het is net of de specialized rijders niets te zeggen hebben