Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Bedankt voor de reactie's. Ja ik heb uiteraard geprobeerd de rit opnieuw te laden, maar hij blijft met deze getallen komen. (de rest van dit jaar klopt wel (redelijk)
De instellingen bij tapiriik heb ik bijna zo staan als het voorbeeld hierboven, afgezien van de Garmin Connect. Dit aangezien ik geen Garmin heb
De instellingen bij tapiriik heb ik bijna zo staan als het voorbeeld hierboven, afgezien van de Garmin Connect. Dit aangezien ik geen Garmin heb
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Heb momenteel een proef-abotje Premium. Leuk, zo'n heatmap kijken, maar das na 1x ook wel weer klaar, en m'n tijden vergelijken op gewichtsklasse.. tsja. Iemand nog suggesties wat nog meer te doen met Premium wat de prijs van een abonnement rechtvaardigt?
Kan maar éen ding bedenken: tracks van anderen downloaden voor eigen gebruik, maar dan kan ook al via Gypsies.yoekel schreef:Heb momenteel een proef-abotje Premium. Leuk, zo'n heatmap kijken, maar das na 1x ook wel weer klaar, en m'n tijden vergelijken op gewichtsklasse.. tsja. Iemand nog suggesties wat nog meer te doen met Premium wat de prijs van een abonnement rechtvaardigt?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Volgens mij wordt de pro versie vooral interessant als je met vermogensmeter fietst. Dan kan je veel meer halen uit de statistieken, progressie etc.
Alleen hartslag, krijg je iets van fitheid mee.. maar dat is niet zaligmakend.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
+1MarkVeenstra schreef:Volgens mij wordt de pro versie vooral interessant als je met vermogensmeter fietst.
Voor de rest zijn er wat leuke extra's maar niets dat de kost rechtvaardigt.
Om af en toe de heatmap eens te bekijken krijg je toch geregeld een gratis maand hoor
Iemand voorbeelden van vermogensdata-stats bij de premiumversie?MarkVeenstra schreef:Volgens mij wordt de pro versie vooral interessant als je met vermogensmeter fietst. Dan kan je veel meer halen uit de statistieken, progressie etc.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je niemand vindt mag je in mijn pro account wel testen (zit ik virtueel tenminste op de fiets )53x11 schreef:Iemand voorbeelden van vermogensdata-stats bij de premiumversie?MarkVeenstra schreef:Volgens mij wordt de pro versie vooral interessant als je met vermogensmeter fietst. Dan kan je veel meer halen uit de statistieken, progressie etc.
Bij een ritje zie je balkjes waar je kan zien hoeveel gas je hebt gegeven op een segment :53x11 schreef:Iemand voorbeelden van vermogensdata-stats bij de premiumversie?MarkVeenstra schreef:Volgens mij wordt de pro versie vooral interessant als je met vermogensmeter fietst. Dan kan je veel meer halen uit de statistieken, progressie etc.
Powercurve, geschatte ftp en waardes die je haalt over x minuten (ook vergelijken met andere periodes) :
En Fitness & Freshness :
Dank! Werkt dit ook met terugwerkende kracht? Dwz, als ik nu een premium abo zou nemen, worden dan mijn ritjes met vermogensmeter van de afgelopen twee jaar ook meegenomen in de analyse?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?