En je hebt het apparaatje ook aangezet?Twiks schreef: Yes, account aangemaakt via de facebook knop, bridge geinstalleerd en rider aangesloten... Helaas geen resultaat...
Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
Apparaatherstel al geprobeerd?
>Download dit herstelprogramma om de fabrieksinstellingen terug te stellen als u de volgende problemen hebt met het Bryton-apparaat:
Bryton Bridge 2TM sluit steeds af terwijl u probeert verbinding met het apparaat te maken
Het bijwerken van de software mislukt herhaaldelijk
Het apparaat kan de functies niet normaal uitvoeren
• Het programma voor apparaatherstel downloaden (Windows)<http://static.brytonsport.com/uploads/c ... covery.exe
En bij mij werkten alle BB2 opties beter met Google Chrome dan met Explorer
>Download dit herstelprogramma om de fabrieksinstellingen terug te stellen als u de volgende problemen hebt met het Bryton-apparaat:
Bryton Bridge 2TM sluit steeds af terwijl u probeert verbinding met het apparaat te maken
Het bijwerken van de software mislukt herhaaldelijk
Het apparaat kan de functies niet normaal uitvoeren
• Het programma voor apparaatherstel downloaden (Windows)<http://static.brytonsport.com/uploads/c ... covery.exe
En bij mij werkten alle BB2 opties beter met Google Chrome dan met Explorer
Zo, maar even een mail gestuurd naar Bryton.
Nog wel iets opvallends in apparaatbeheer geeft hij het weer als een USB apparaat voor massaopslag. Deze werkt dan niet goed, heb deze verwijderd inclusief stuurprogramma's en toen opnieuw bridge geinstalleerd en de bryton weer aangekoppelt, maar mag helaas niet baten, werkt nog steeds neit...
Nog wel iets opvallends in apparaatbeheer geeft hij het weer als een USB apparaat voor massaopslag. Deze werkt dan niet goed, heb deze verwijderd inclusief stuurprogramma's en toen opnieuw bridge geinstalleerd en de bryton weer aangekoppelt, maar mag helaas niet baten, werkt nog steeds neit...
Zo, excuses dat het lang duurde. Heb even in Londen gezeten...
Alles geprobeerd op een andere laptop, werkte niet. Terug gestapt naar Bryton Bridge van de bijgeleverde DVD's, werkte ook niet. Contact gehad met klantendesk, ook nog niets uitgekomen wat voortgang betreft...
Ai ai ai...
Alles geprobeerd op een andere laptop, werkte niet. Terug gestapt naar Bryton Bridge van de bijgeleverde DVD's, werkte ook niet. Contact gehad met klantendesk, ook nog niets uitgekomen wat voortgang betreft...
Ai ai ai...