Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Ik stel me dat zo voor; je zit met je uitgezakte lijf dat met het jaar inerter wordt in je leasebak op weg naar je saaie klotebaan om je wurghypotheek te kunnen betalen en dan komt er zo'n afgetrainde gast op eigen kracht op zo'n dun fietsie langs knallen die kennelijk geen last heeft van weer en wind en doet waar hij zin in heeft. Deaud! En nu echt he....
Veni. Vidi. Fietsie.
scepticus schreef:De leegte van die levens hè....
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vind het zelf altijd komisch als er weer gepiept wordt over die asociale wielrenners die met een noodgang door het dorp/centrum/vul zelf maar in.... knallen. De meesten op 2 wielen rijden dan krap 30, en zelf knallen ze met 1200kg materiaal met 50km per uur door diezelfde straten. Tja..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
En dan hebben we het nog niet gehad over de belfetisjisten, die als je ze passeert roepen "Heb je geen bel" (ook al is er ruimte zat) en als je belt roepen "rustig aan hoor, het is hier geen racebaan" (ook al nemen ze met hun dikke reten de hele weg in beslag).
Conclusie: "wij" zijn cool en hullie zijn stom.
Conclusie: "wij" zijn cool en hullie zijn stom.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
TumTumTum schreef:Ik stel me dat zo voor; je zit met je uitgezakte lijf dat met het jaar inerter wordt in je leasebak op weg naar je saaie klotebaan om je wurghypotheek te kunnen betalen en dan komt er zo'n afgetrainde gast op eigen kracht op zo'n dun fietsie langs knallen die kennelijk geen last heeft van weer en wind en doet waar hij zin in heeft. Deaud! En nu echt he....
Vergeet de overige verplichtingen niet: kinders elke dag naar 3 of 4 activiteiten brengen en halen (muziekles, hockey, leescluppie) en moeders tevreden houden. In de file reteonbeangrijke flutvergaderingen voorbereiden, bedenken hoe je die collega een loer kunt draaien. etc...Dan kun je alleen maar dromen van 10 uur trainen / week .
Heerlijk, fietsen...man met de hamer in zijn gezicht uitlachen, middelvinger tegen de hongerklop en nog een extra lusje er aan vastknopen. Shut up legs. 100 km met 30 gemiddeld is lekker infietsen geworden. Wind tegen heerscht. Beter zijn dan de week ervoor. King of the road. Niet dromen maar doen. This is me Bike, this is for fun. Pijn is tijdelijk, opgeven voor eeuwig. Halleluja !
older Budweiser
-
- Forum-lid
Doe ik ook altijd in mijn leasebak als ik een groep wielrenners zie...Keezx schreef:Ik hoor ze wel eens wat roepen , maar meestal ben ik al te ver weg om het te verstaan. (gelukkig, weinig ergernis)
Gewoon erlangs rammen werkt het best.
Soms hoor ik ze wel eens vallen, maar meestal ben ik al te ver weg....