Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Helen
Forum-lid

Helen 17 jul 2013 09:12

robbebopper schreef:Mooie foto's Helen!!

De Bonette, die wil ik ook nog ooit eens fietsen!
walterg schreef:Mooie foto's, wat een uitzicht!
De Bonette is inderdaad een erg mooie klim, vanaf de noordkant in elk geval. Zuidkant ken ik niet. en een super mooi uitzicht natuurlijk. De maritieme alpen zijn compleet anders dat de Zwitsers/Oostenrijkse alpen met een veel hoger "Sound of Music"- gehalte. Super om dat in mijn tweede fietsjaar te kunnen doen, maar als ik op dit forum alleen al zie wat er verder voor moois voorbij komt, dan hoeft het niet eens zo hoog en minder ver van huis te zijn. Ik zal het komend weekend beleven met Awaylle-Bastogne-Awaylle , mijn Ardennen-debuut.....

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 jul 2013 21:29

havana schreef:Kop is eraf!....

Afbeelding
Dit is wat de eigenaar van de camping in St. Sauveru-Gouvernet 'mon petit paradis' noemde!
Fijne vakantie gewenst!
60 x Ventoux

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 17 jul 2013 21:32

Ik heb vanochtend op weg naar mijn werk gekoerst tegen een blauwe reiger. Die vloog een hele tijd boven een sloot langs het fietspad. Hij won. Ik werd nog gelost ook, wat vliegen die beesten hard! 8-)
Veni. Vidi. Fietsie.

Remco H
Forum-lid

Remco H 17 jul 2013 22:10

Afgelopen maandag 96,8 km gefietst, met gemiddeld 30,6 km/u. Het ging o.a. langs Amersfoort, Barneveld, Kootwijkerbroek, Harskamp, Otterlo, Ede, Renswoude, Scherpenzeel, Woudenberg, en weer terug via Amersfoort.

Vandaag 148,8 km, met gemiddeld 28,3 km/u. Via de Flevopolder ben ik naar Elburg gegaan, en vandaar via het vasteland weer terug. In de polder had ik de hele tijd tegenwind, waardoor het gemiddelde steeds verder zakte. Na Elburg had ik de wind mee, en dat fietst toch behoorlijk wat vlotter.
Grootste ergernis was de afzetting van het fietspad langs de N305, daar waar hij overgaat van Gooiseweg naar Biddingringweg. Staat er een bord dat je voor Biddinghuizen links af moet. Je kan daar beter rechtsaf gaan, de Nonnetjesweg op, en via de Kokkelweg naar Biddinghuizen. Scheelt een flink eind om.
In Elburg was het mooi pauzeren!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 18 jul 2013 06:37

Vandaag Fontaube - Col des Aires - Pas du Ventoux - Col de Veaux gedaan. 72 km met 1100 hm, bijna 29 gemiddeld. Ging niet zo slecht! Morgen die kale berg maar eens op ;)

elefantino
Forum-lid

elefantino 18 jul 2013 08:11

havana schreef:Vandaag Fontaube - Col des Aires - Pas du Ventoux - Col de Veaux gedaan. 72 km met 1100 hm, bijna 29 gemiddeld. Ging niet zo slecht! Morgen die kale berg maar eens op ;)
Lekker! Jouw omgeving is momenteel een stuk inspirerender dan de mijne. Gisteren een rondje Oost-Groningen gedaan, maar ik kan maar niet wennen aan die troosteloze, verpauperde dorpen. :(

xml
Forum-lid

Gebruikersavatar xml 18 jul 2013 10:33

gisteren 55km gereden met een persoonlijk record van 29km/u gemiddeld, het gaat vooruit. Niet enkel plat maar ook enkele korte maar toch stevige beklimmingen, Vlaamse Ardennen.

Jac
Forum-lid

Jac 18 jul 2013 12:28

Vandaag Veenendaal , Elst , Amerongen , dijk naar Wijk bij Duurstede , Cothen ,Schalkwijk, Doorn
Maarsbergen , Amerongse berg , Veenendaal goed voor 70km. nu live de Alpe d'huez kijken .

PS @Legrimpeur,Helen , Havanna bedankt voor de verslagen en mooie foto,s .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Vizionary
Forum-lid

Vizionary 18 jul 2013 14:05

Vandaag 80 KM gefietst met een gemiddelde van 24,9 KM/U. Gewoon rustig gefietst en af en toe eens wat harder :p .
Het was eigenlijk de allereerste "echte" rit deze vakantie want er komt altijd wel wat tussen. Vandaar het nog niet al te hoge gemiddelde. http://app.strava.com/activities/67979562
Ook af en toe een tussenstop gemaakt om familieleden een bezoekje te brengen :lol:

nibali
Forum-lid

nibali 18 jul 2013 19:31

Vizionary schreef:Vandaag 80 KM gefietst met een gemiddelde van 24,9 KM/U. Gewoon rustig gefietst en af en toe eens wat harder :p .
Het was eigenlijk de allereerste "echte" rit deze vakantie want er komt altijd wel wat tussen. Vandaar het nog niet al te hoge gemiddelde. http://app.strava.com/activities/67979562
Ook af en toe een tussenstop gemaakt om familieleden een bezoekje te brengen :lol:
Mijn familie woont vlak bij (Herderen).
Heb je nog meer mooie tochten daarvandaan?
Specialized Venge Expert 2016

nibali
Forum-lid

nibali 18 jul 2013 19:33

havana schreef:Vandaag Fontaube - Col des Aires - Pas du Ventoux - Col de Veaux gedaan. 72 km met 1100 hm, bijna 29 gemiddeld. Ging niet zo slecht! Morgen die kale berg maar eens op ;)
Mooie vakantie met zulke prachtige tochten.
Succes morgen op de kale berg.
Specialized Venge Expert 2016

Vizionary
Forum-lid

Vizionary 18 jul 2013 22:11

nibali schreef:
Vizionary schreef:Vandaag 80 KM gefietst met een gemiddelde van 24,9 KM/U. Gewoon rustig gefietst en af en toe eens wat harder :p .
Mijn familie woont vlak bij (Herderen).
Heb je nog meer mooie tochten daarvandaan?
Mm, de route die ik vandaag gereden heb is echt wel de moeite vond ik. Een hele tijd langs de Zuid-Willemsvaart gefietst. Daar is het echt mooi. Ik ben zelf ook van Riemst. Ik heb best veel routes maar veel niet gerecord met strava. Als je er nog meer wil moet je het maar zeggen. :)

Plaats reactie