Fons bikes
- Jaap Telder
- Forum-lid
Kwam ik toevallig tegen.
Reactie van JosFons na het verschijnen van het artikel van Janneke.
De leugen regeert, al vanaf het begin.
De tekst en foto van Fonsie waren al verwijderd, maar als je handig bent....
Reactie van JosFons na het verschijnen van het artikel van Janneke.
De leugen regeert, al vanaf het begin.
De tekst en foto van Fonsie waren al verwijderd, maar als je handig bent....
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 31 jan 2019 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is dit wel de meest veelzeggende reactie in het hele topic....Mormel schreef: ↑31 jan 2019 21:14Fons Strada Disco schreef: ↑31 jan 2019 20:35Beste Bart,Mormel schreef: ↑31 jan 2019 18:59 Ik lees hier dat Jos mij beheerder heeft gemaakt van Zijwielrent.nl.
Dit is in geen geval waar. Janneke is de beheerder van die site en Janneke alleen.
Ik ben natuurlijk wel haar grootste fan, supporter en hulp. Ook heb ik wat dingetjes geschreven waarvan ik denk dat ze iets toevoegen.
EDIT: (bij deze in de link mijn schrijfseltjes https://www.zijwielrent.nl/author/bart/ )
Groetjes,
Bart van Oers
Mijn excuses dat ik, naar nu blijkt, onterecht er vanuit was gegaan dat jullie samen zijwielrent beheerden. Mijn vergissing komt door jouw pro-actieve houding, berichten van gezamenlijke fietskennissen en jouw stukjes op zijwielrent. Als wij elkaar een keer gesproken hadden was ik vast beter op de hoogte geweest van dit nuance verschil. Ik zal in andere berichten niet meer dezelfde fout maken.
Wij hebben meer dan genoeg contact gehad, Jos.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
@fons, heb jij of je vertegenwoordiger contact gehad met Janneke/Zijwielrent/Bart.
Het antwoord is al gegeven maar je kan het nu nog pogen te verantwoorden met wat duiding en inhoud van het contact.
Het antwoord is al gegeven maar je kan het nu nog pogen te verantwoorden met wat duiding en inhoud van het contact.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat kunnen we hier nu toch ongeveer zelf wel invullen: de boel is serieus onder druk gezet en die druk zo hoog opgevoerd dat Janneke eieren voor haar geld heeft gekozen. Werkelijk alle antwoorden van Fons wijzen in die richting.
Ben wel heel benieuwd hoe de redactie van Fiets hier nu naar kijkt. Ik zie Edwin regelmatig online staan, dus zo houden het (terecht!) wel in de gaten.
Ben wel heel benieuwd hoe de redactie van Fiets hier nu naar kijkt. Ik zie Edwin regelmatig online staan, dus zo houden het (terecht!) wel in de gaten.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@Fons, dit betekend dus dat de eerste alinea in de PB die je mij op 28 jan 2019 17:42 stuurde glashard gelogen is! Nu kan ik dat geen verrassing noemen en was het met de informatie van toen al wel uitermate onwaarschijnlijk.Mormel schreef: ↑31 jan 2019 21:14Fons Strada Disco schreef: ↑31 jan 2019 20:35
Beste Bart,
Mijn excuses dat ik, naar nu blijkt, onterecht er vanuit was gegaan dat jullie samen zijwielrent beheerden. Mijn vergissing komt door jouw pro-actieve houding, berichten van gezamenlijke fietskennissen en jouw stukjes op zijwielrent. Als wij elkaar een keer gesproken hadden was ik vast beter op de hoogte geweest van dit nuance verschil. Ik zal in andere berichten niet meer dezelfde fout maken.
Wij hebben meer dan genoeg contact gehad, Jos.
Ik vraag me wel af wat er in je om gaat. Telkens weer de meest onhandige keuze maken, zelfs als je reddingsboei van Mackers toegeworpen krijgt deze negeren. Het begon allemaal met het leugentje tegen een paar onwetende journalisten, om de boel net wat strakker in de verf te zetten. Maar in plaats van damage control kom je steeds weer een nieuwe jerrycan benzine op het vuur gooien. Je wilt niet inzien dat echt open kaart spelen (en even voor de duidelijkheid, dat is dus nog totaal niet gebeurd), oprechte excuses aan de juiste personen, de enige optie is als je de boel nog wilt proberen te redden? Of ben je daar te trots voor en ga je liever met schip en al ten onder?
Tja, het gedraai en gelieg van Jos is niet zo handig, maar misschien weet wat er hier gebeurt uiteindelijk niet zo relevant en schadelijk is voor hem. Wat dat betreft had Rose gelijk, als je Fons googlet op een computer die niet geregeld op dit forum komt, krijg je eerst de Fons site, en daarna het 'review' van Rose. Dus dan zit je al volop in de hype, daarvoor ben je waarschijnlijk ook nog op Fons gewezen door een influencer. Dan ga je niet nog eens dit draadje doorakkeren. Dus zolang er bij zijn influencers niets kritisch' meer geplaatst wordt, zoals Janneke deed, is er weinig aan de hand voor Fons.
Het enige is misschien als de titel van het topic aangepast wordt met een 'buyer beware', en dat dat ook zodanig in google verschijnt. Anders zijn we te klein en te technisch voor de gemiddelde fietsbeginner.
Het enige is misschien als de titel van het topic aangepast wordt met een 'buyer beware', en dat dat ook zodanig in google verschijnt. Anders zijn we te klein en te technisch voor de gemiddelde fietsbeginner.
-
- Forum-lid HC
Precies dit, hij lacht het forum gewoon uit. Als ik fons bikes op mijn werk google dan vond ik eerst dit topic niet eens (nieuw werk dus nooit op het forum gekeken). Hij komt nu ik vaker op het forum gekeken heb steeds hoger te staan.Vicenza schreef: ↑31 jan 2019 22:44 Tja, het gedraai en gelieg van Jos is niet zo handig, maar misschien weet wat er hier gebeurt uiteindelijk niet zo relevant en schadelijk is voor hem. Wat dat betreft had Rose gelijk, als je Fons googlet op een computer die niet geregeld op dit forum komt, krijg je eerst de Fons site, en daarna het 'review' van Rose. Dus dan zit je al volop in de hype, daarvoor ben je waarschijnlijk ook nog op Fons gewezen door een influencer. Dan ga je niet nog eens dit draadje doorakkeren. Dus zolang er bij zijn influencers niets kritisch' meer geplaatst wordt, zoals Janneke deed, is er weinig aan de hand voor Fons.
Je kan het een beetje testen met duckduckgo.com, een zoekmachine die uit privacy oogpunt geen gepersonaliseerde zoekgeschiedenis bij houdt: https://duckduckgo.com/?q=fons+bikes&at ... 1__&ia=web
Dit topic komt inderdaad niet bovenaan, nog wel net op de eerste pagina.
Maar met google komen Fons en Roos wellicht nog wat hoger met hun pagina's omdat zij google mogelijk betalen voor een hogere notering (waardoor dit topic nog verder naar achter gaat daar), of hebben net wat meer op google ge-ente keywords.
Dit topic komt inderdaad niet bovenaan, nog wel net op de eerste pagina.
Maar met google komen Fons en Roos wellicht nog wat hoger met hun pagina's omdat zij google mogelijk betalen voor een hogere notering (waardoor dit topic nog verder naar achter gaat daar), of hebben net wat meer op google ge-ente keywords.