Het grote woon-werk topic
's morgens neem ik de direct weg: 24km, ideaal voor mij
De laatste week al 2x een omweg naar huis genomen, 45 en 50km waarvan het grootste stuk op het jaagpad langs de Schelde, heerlijk genieten! De ideale manier om wat extra vakantie te creëren!
De laatste week al 2x een omweg naar huis genomen, 45 en 50km waarvan het grootste stuk op het jaagpad langs de Schelde, heerlijk genieten! De ideale manier om wat extra vakantie te creëren!
"Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike" - JFK
-
- Forum-lid
"Too darn hot" aan het eind van de middag. Niet forceren en rustig peddelen. Behoorlijk harde zuidoostenwind, ook hier langs het Schildmeer.
- opperhoofd
- Forum-lid
Na het werk lekker een stukje "maakt niet uit waar, ik kan overal langs".
Sinds deze week trouwens een nieuw woonwerk fietsje, helemaal blij mee
Sinds deze week trouwens een nieuw woonwerk fietsje, helemaal blij mee
Elders al gezegd; maar ontzettende gave fiets! Nu nog banden vinden die net zo divers inzetbaar zijn als de fiets zelf.
Mijn recht toe recht aan woon/werk rit is circa 12 km. In de middag vaak te weinig tijd om nog wat extra te fietsen; bovendien lijkt dat vandaag qua weer ook niet de beste keuze. Daarom vanmorgen om 06.30 vertrokken, tegen 08.00 stond er ruim 43 km op de teller... heerlijk! Nu al bijna te warm om echt door te trappen .
Culemborg - Vianen - Houten: https://www.strava.com/activities/337352908
Mijn recht toe recht aan woon/werk rit is circa 12 km. In de middag vaak te weinig tijd om nog wat extra te fietsen; bovendien lijkt dat vandaag qua weer ook niet de beste keuze. Daarom vanmorgen om 06.30 vertrokken, tegen 08.00 stond er ruim 43 km op de teller... heerlijk! Nu al bijna te warm om echt door te trappen .
Culemborg - Vianen - Houten: https://www.strava.com/activities/337352908
- opperhoofd
- Forum-lid
Inderdaad, vanmorgen was het heerlijk fietsweer.
Ideaal voor deze fiets lijkt mij de middenstrip zoals de Freedom Ryder, iets grovere noppen aan de zijkant, iets breder en vouwbaar zodat de band tubeless is te monteren. Niet te zwaar maar wel lekbestandig.
Deze band bestaat niet
De Freedom Ryder banden van de Kona Rove vind ik erg prettige banden. Zoiets heb ik eerder op m'n hybride gehad maar dan van WTB. Zat ik net te googlen, schijnt Freedom wat met WTB te maken te hebben.JM_H schreef:Elders al gezegd; maar ontzettende gave fiets! Nu nog banden vinden die net zo divers inzetbaar zijn als de fiets zelf.
Ideaal voor deze fiets lijkt mij de middenstrip zoals de Freedom Ryder, iets grovere noppen aan de zijkant, iets breder en vouwbaar zodat de band tubeless is te monteren. Niet te zwaar maar wel lekbestandig.
Deze band bestaat niet
-
- Forum-lid
Woensdag was het dertig graden, gisteren drie graden erbij. Piano op de terugweg dus.
Vanmorgen was het echt heerlijk fietsweer, graadje of 20 en niet teveel wind, zo mogen er meer dagen komen
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- opperhoofd
- Forum-lid
Inderdaad.
Ik was lekker rustig aan het peddelen en werd ingehaald door een brommobiel. Daarna een paar km meegelift op gepaste afstand. Heerlijk met een vaartje van 34 er achter. Achter zo'n ding zit je echt helemaal uit de wind
Ik was lekker rustig aan het peddelen en werd ingehaald door een brommobiel. Daarna een paar km meegelift op gepaste afstand. Heerlijk met een vaartje van 34 er achter. Achter zo'n ding zit je echt helemaal uit de wind
- Wolfhound32
- Forum-lid
Voor het eerst in 2,5 jaar woon-werk fietsen, heen én terug vól de wind in de rug gehad. Is niet helemaal waarom je op de fiets stapt, maar wel 's ontzettend lekker!
- Forum-lid
En het is vakantieeee!!
Geen schooljeugd meer op de weg 's morgens
-
- Forum-lid
Klopt nu heb je last van mij als ik op de racefiets zit s'ochtendsopperhoofd schreef:En het is vakantieeee!!
Maak joe woar