Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Iedereen heeft blijkbaar andere referentiepunten. VanVleuten heeft eigenlijk geen referentiepunten nodig, haar carrière is een referentiepunt. Wat ze in 2019 op het WK flikte is op z'n minst Merckxiaans. Veel winnen is één ding, maar op zo'n manier....uniek.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hij was inderdaad de eerst
https://www.dictionary.com/e/slang/g-o-a-t/It turns out we can attribute the term G.O.A.T. to the actual G.O.A.T. himself: Muhammad Ali. In his time, the boxer was popularly nicknamed “The Greatest,” which his wife then turned into G.O.A.T. for publicity in the 1990s.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Hajkova maakte een merkwaardige vliegende start in haar tijdrit: https://twitter.com/Eurosport_NL/status ... zySZ8tCtOQ
Je kunt ook een beetje je best doen om de positieve kanten van zaken te bekijken.Jans schreef: ↑30 jun 2022 19:57Wat is er lekker? Annemiek stopt. Marianne gaat door, denken we op dit moment nog. Als Marianne stopt gaan we het over haar lange en bijzondere carrière hebben.kxlight schreef: ↑30 jun 2022 19:45Lekker hoortimo2.0 schreef: ↑30 jun 2022 17:49 Tsja, ik stel dat het afscheid van Van Vleuten het einde is van een tijdperk en vervolgens wordt gezegd dat het een tijdperk is dat Vos overspant. Los van de taalkundige verwarring, blijkbaar kon iemand bij het afscheid van Van Vleuten niets anders bedenken dan haar met Vos te vergelijken. Zielig.
Ik lees een post waaruit heel veel waardering voor Vos spreekt, zonder afbreuk te doen aan de prestaties van van Vleuten. Wellicht een klein beetje off topic maar we kunnen niet de komende anderhalf jaar alleen maar over van Vleuten praten.
Discussies mogen van mij best stevig gevoerd worden maar het moet wel ergens over gaan. Gaat het dan om iets kleins als een taalkundige verwarring, dan hoef je je er niet in te mengen. Timo heeft de capaciteiten om zichzelf prima uit te drukken.
Nu houd ik er echt over op.
Campagnolo Ultra Dork
Serieus, wat is dat nou voor een reactie? Ik post een bericht: Van Vleuten stopt. Vervolgens haalt de EERSTE en ENIGE reactie Vos erbij. En dan is de uitleg dat we het niet alleen over Van Vleuten hoeven te hebben? Echt, dit forumErnie C. schreef: ↑30 jun 2022 22:20Je kunt ook een beetje je best doen om de positieve kanten van zaken te bekijken.
Ik lees een post waaruit heel veel waardering voor Vos spreekt, zonder afbreuk te doen aan de prestaties van van Vleuten. Wellicht een klein beetje off topic maar we kunnen niet de komende anderhalf jaar alleen maar over van Vleuten praten.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dit is toch ook wel een verhaal: https://edition.cnn.com/2022/06/30/us/k ... index.html
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Laurens ten Dam zat er dicht op volgens zijn podcast.marsman schreef: ↑01 jul 2022 13:02 Dit is toch ook wel een verhaal: https://edition.cnn.com/2022/06/30/us/k ... index.html
Niet zijken maar reiden !
fietsen doe ik net als een prof,
- Enzzo
- Forum-lid HC
timo2.0 schreef: ↑01 jul 2022 09:27Serieus, wat is dat nou voor een reactie? Ik post een bericht: Van Vleuten stopt. Vervolgens haalt de EERSTE en ENIGE reactie Vos erbij. En dan is de uitleg dat we het niet alleen over Van Vleuten hoeven te hebben? Echt, dit forumErnie C. schreef: ↑30 jun 2022 22:20Je kunt ook een beetje je best doen om de positieve kanten van zaken te bekijken.
Rustig, rustig Timo!
Volgens mij reageerde Ernie op Jans. Dus niet op jou. Chill, relax,
DR man!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind