Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Ook gewoon de beste spec. Voor deze fiets. Ook een beetje geselecteerd op de bandbreedte die hierin kan.
Mijn eerste mini tripje naar terschelling zit erop. Van de winter doe ik er een racestuur op. En de dragers eraf.
Is dat ook een fastcity? Heeft wel dezelfde kleurstelling in elk geval, maar zie dat jij van die 'voordragers' hebt op het wiel. Zie dat jij ermee op het strand bent geweest, hoe zijn jouw ervaringen?Vond zelf trouwens tijdens de testrit de handvaten wat dun, hoe vind jij ze? Je zult het stuur niet voor niets willen vervangen?
Laatst gewijzigd door Wilbert78 op 11 aug 2018 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zoek gewoon een nette hybride onder de €1000 zonder de flauwekul van een geveerde vork. En dan is het kwestie van fietsen vergelijken en komt deze boven drijven.
Less is bore
-
- Forum-lid
Dit is een giant toughroad.
Er zitten 53 mm banden onder dan kun je prima te strand op.
Met het stuur er de handvatten is niets mis maar een race stuur vindt ik gewoon leuker.
Er zitten 53 mm banden onder dan kun je prima te strand op.
Met het stuur er de handvatten is niets mis maar een race stuur vindt ik gewoon leuker.
@Daniel dank je! Moet zeggen, voor 99% van wat ik ga doen zal die fiets inderdaad prima geschikt zijn. Je kunt er mee aankomen met een net koffertje op je werk en je kunt er in het weekend of op vakantie volgens mij prima mee uit de voeten.
@Ridley: ahhh ok, die heb ik inderdaad achteraf oko gezien, zag er wel tof uit vanwege de offroad mogelijkheden. Op die fastcity ligt een 35mm schwalbe spider geloof ik. Waarschijnlijk niet zo geschikt voor offroad
@Ridley: ahhh ok, die heb ik inderdaad achteraf oko gezien, zag er wel tof uit vanwege de offroad mogelijkheden. Op die fastcity ligt een 35mm schwalbe spider geloof ik. Waarschijnlijk niet zo geschikt voor offroad
- Marcopfiets
- Forum-lid
Shirtje en wat sokken voor de gratis verzending:
-
- Forum-lid HC
Impulsaankoop (alhoewel ik vorig jaar al het nodige onderzoek gedaan had).