zucht ...... ALS het begint , dan zal ik t sowieso wel zien binnen paar dagen op de canyon site, maar ben benieuwd of DAT t rond de tourstart begint een aanname is, of een zekerheid ...... ( en als aan die zekerheid dan een datum gekoppeld is : Prima! )bwerter schreef:
ik gok met de start van de TdF
Canyon
geen idee, alweer eens een "fuckup" van Canyon.ted038 schreef:Overigens, iemand een idee hoe een Ultimate CF SL 9.0 DI2 met 7.0 kg 100 gram lichter kan zijn dan een Ultimate CF SL 9.0 ( 7,1kg) ondanks een zwaardere DI2 groep en verder gelijke specificaties ?
(Dacht dat de DI2 zo'n 200 gram zwaarder was als normale ultegra ?)
Cijfertjes van fabrikanten zijn sowieso nooit te vertrouwen ...
Di2 is voor zover ik kan vinden online een whopping 9 gram lichter dan de normale 6800 groep... Je kunt dan maar net een afronding naar boven/beneden winnen waardoor er 100gr verschil in lijkt te zitten.ted038 schreef:Overigens, iemand een idee hoe een Ultimate CF SL 9.0 DI2 met 7.0 kg 100 gram lichter kan zijn dan een Ultimate CF SL 9.0 ( 7,1kg) ondanks een zwaardere DI2 groep en verder gelijke specificaties ?
(Dacht dat de DI2 zo'n 200 gram zwaarder was als normale ultegra ?)
En misschien is witte lak zwaarder dan rode lak Of was de accu niet helemaal vol tijdens het wegen
Da's een mooi berichtje, dus de sterren en planeten staan in de juiste lijn!bobkat19 schreef:Ik heb zojuist een stapel confetti in de lucht gegooid en toen het neerdaalde kwamen er precies de letters A-E-R-O-A-D te liggen. Dus ik denk van wel.
Als canyon de Aeroad 6.0 wat korting geeft, dan is dat altijd mooi meegenomen, wie weet scheelt het 100 euro. De 6.0 is in XL nu nog op voorraad, dus lekker korte wachttijden tussen betalen en leveren. Die TdF gebruiken ze natuurlijk mooi om de voorraden op te schonen, er zullen wel niet zoveel mensen racefietsen kopen in de nazomermaanden. Kan me ook herinneren dat ze voordeelacties hadden als een van hun gesponsorde ploegen in het geel rijd: dus maar even duimen voor katusha en movistar, liefst in de eerste of tweede week .
-
- Forum-lid
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 02 okt 2015 13:08
Volgens mij zat er gewoon 100g minder druk op de bandenRuudRuud schreef:Di2 is voor zover ik kan vinden online een whopping 9 gram lichter dan de normale 6800 groep... Je kunt dan maar net een afronding naar boven/beneden winnen waardoor er 100gr verschil in lijkt te zitten.ted038 schreef:Overigens, iemand een idee hoe een Ultimate CF SL 9.0 DI2 met 7.0 kg 100 gram lichter kan zijn dan een Ultimate CF SL 9.0 ( 7,1kg) ondanks een zwaardere DI2 groep en verder gelijke specificaties ?
(Dacht dat de DI2 zo'n 200 gram zwaarder was als normale ultegra ?)
En misschien is witte lak zwaarder dan rode lak Of was de accu niet helemaal vol tijdens het wegen
Het kan altijd! Ik heb mijn Endurace CF 7.0 SL ook met €255 korting gekocht. Geen factory outlet o.i.d.BAMCAN schreef:Da's een mooi berichtje, dus de sterren en planeten staan in de juiste lijn!bobkat19 schreef:Ik heb zojuist een stapel confetti in de lucht gegooid en toen het neerdaalde kwamen er precies de letters A-E-R-O-A-D te liggen. Dus ik denk van wel.
Als canyon de Aeroad 6.0 wat korting geeft, dan is dat altijd mooi meegenomen, wie weet scheelt het 100 euro. De 6.0 is in XL nu nog op voorraad, dus lekker korte wachttijden tussen betalen en leveren. Die TdF gebruiken ze natuurlijk mooi om de voorraden op te schonen, er zullen wel niet zoveel mensen racefietsen kopen in de nazomermaanden. Kan me ook herinneren dat ze voordeelacties hadden als een van hun gesponsorde ploegen in het geel rijd: dus maar even duimen voor katusha en movistar, liefst in de eerste of tweede week .
Ik heb sinds kort een Canyon Garmin mount voor het H11 stuur. Is dit normaal dat de Garmin nog lichtjes kan heen en weer bewogen worden wanneer deze in de mount geklikt is? Wanneer ik de Garmin beweeg en onderaan naar de vijsjes kijk op de mount dan bewegen deze wat mee. Is dit normaal?