Canyon
Potverdikke da'$$$$ een beste korting op katorze juliet. Dat wordt een nachtje niet slapen om als eerste in de rij te staan. Hoe weet je de korting nu al? 500euro klinkt echt gigantisch veel. Is 100 of 50 euro korting niet realistischer?
Ik zie nu pas dat je op het textballonnetje van de advertentie moet drukken: dan staat er idd 500euro korting tussen 14 en 20 juli. Vanaf hoe laat s'ochtends kun je bestellen?
300euro korting op de cf sl met chorus/eurus is ook niet verkeerd
300euro korting op de cf sl met chorus/eurus is ook niet verkeerd
Even een vraagje voor deskundigen hier, in het voorjaar was het Kristoff die op de foto stond met en Canyon Aeroad met schrijfremmen.
http://keyassets.timeincuk.net/inspirew ... istoff.jpg
Nu is mijn vraag, is het mogelijk dat ik mijn huidige Aeroad tzt laat ombouwen naar schijfremmen, of zou dat frame waarop Kristoff rijdt ook een andere constructie hebben?
Nu is mijn vraag, is het mogelijk dat ik mijn huidige Aeroad tzt laat ombouwen naar schijfremmen, of zou dat frame waarop Kristoff rijdt ook een andere constructie hebben?
Dat kan niet zomaar, je mist niet alleen de bevestigingspunten maar ook de versterking in de voor- en achtervork ivm de andere belasting. Is dus een totaal ander frame/vork qua constructie, ondanks dat er aan de buitenkant relatief weinig van te zien is.Carrera87 schreef:Even een vraagje voor deskundigen hier, in het voorjaar was het Kristoff die op de foto stond met en Canyon Aeroad met schrijfremmen.
Vermoed dat ze een prototype wilden laten testen door een 'echte wielrenner' met veel power, maar niet teveel laten opvallen, dus wel in de standaard Katusha kleuren.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
foto was destijds ook heel snel van instagram af
-
- Forum-lid
Ik heb een canyon aeroad, nou is na een weekendje fietsen in Duitsland het dopje/rubber waar de kabel van de di2 achterderraileur het frame in gaat verdwenen,
Nu kan er vrij gemakkelijk water m'n frame in lopen.
Iemand enig idee of ik zoiets ergens kan aanschaffen?
- Bartholomaus
- Forum-lid
Al bij Canyon geprobeerd? Als ze een beetje klantvriendelijk willen overkomen sturen ze die gewoon op naar je.Patrickvanv schreef:Ik heb een canyon aeroad, nou is na een weekendje fietsen in Duitsland het dopje/rubber waar de kabel van de di2 achterderraileur het frame in gaat verdwenen,
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dit heet een grommet, zoeken op di2 / EPS grommet(s) levert je resultaat op