Gewoon Canyon NL (zie website) vragen en dat had je wellicht zelf kunnen verzinnen?! Die sturen dat zeer waarschijnlijk kosteloos op.... Dat er water in je frame kan lopen maakt overigens niets(!) uit en dat gebeurd toch wel (via o.a. je zadelpen......jaja dat is BESLIST niet waterdicht (bij geen enkele fiets trouwens)!)Patrickvanv schreef:Ik heb een canyon aeroad, nou is na een weekendje fietsen in Duitsland het dopje/rubber waar de kabel van de di2 achterderraileur het frame in gaat verdwenen,
Nu kan er vrij gemakkelijk water m'n frame in lopen.
Iemand enig idee of ik zoiets ergens kan aanschaffen?
Canyon
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Vooruit, 150 euro ?brekson schreef:Interessante korting op de aeroad, ideaal als winterfiets
Iemand die de wielen wil overnemen ?
Of wilde je de consumentenadviesprijs hebben ? Want zo wil ik ook wel "goedkoop" zo'n aeroad kopen, zelfs als zomerfiets
Allergoedkoopste onlineprijs 1050€, ik kan het mis hebben, dan lijkt 750€ toch haalbaar, niet ?
En waarom niet als winterfiets ? Winterfiets is ook diegene die ik gebruik als t regent. Huidige kan dan in de verkoop, en heb ik 2 gelijke geometriën ( heb al een aeroad ) . Dus met simpele wielen met alu remrand , en niet mijn CF SLX die full carbon wielen heeft die rechtdoor blijven gaan bij het remmen in de regen
Bij sneeuw neem in de mtb wel
Toch iig iets waar ik serieus over nadenk
En waarom niet als winterfiets ? Winterfiets is ook diegene die ik gebruik als t regent. Huidige kan dan in de verkoop, en heb ik 2 gelijke geometriën ( heb al een aeroad ) . Dus met simpele wielen met alu remrand , en niet mijn CF SLX die full carbon wielen heeft die rechtdoor blijven gaan bij het remmen in de regen
Bij sneeuw neem in de mtb wel
Toch iig iets waar ik serieus over nadenk
Sworks Venge
De aeroad is gewoon nog leverbaar in 2xl in beide kleuren. Welke fiets ben jij aan het bekijken? Een zwart witte aeroad is er ook niet.BAMCAN schreef:De aeroad 6.0 in maat 2XL (black white) is inmiddels uitverkocht. Blijft toch een gokje, wachten op 500euro korting of nu toeslaan met de zekerheid dat jouw maat nog aanwezig is.
Iemand ervaring met het afstellen van het zadel op een aeroad?
Heb net zelf een aeroad opgebouwd, alles zit nu naar mijn zin, alleen het zadel staat nu te ver achterover.
Om die hoek aan te passsen moet ik die 2 ingeklemde draaistukken loskrijgen, maar dat lukt zelfs met het nodige geweld niet.
Heeft iemand daar een slimme oplossing voor?
Heb net zelf een aeroad opgebouwd, alles zit nu naar mijn zin, alleen het zadel staat nu te ver achterover.
Om die hoek aan te passsen moet ik die 2 ingeklemde draaistukken loskrijgen, maar dat lukt zelfs met het nodige geweld niet.
Zadel erin en een korte tik op het zadel geven. Of de schroef erin draaien en daar een korte tik op met de hamer. De twee klemmen zitten los in de zadelpen maar bij jou wat strak vast.jeroennl schreef:Iemand ervaring met het afstellen van het zadel op een aeroad?
Lichtjes kloppen met een plastieken hamer hielp bij mij.jeroennl schreef:Iemand ervaring met het afstellen van het zadel op een aeroad?
Zat bij mij ook (muur)vast. Canyon zelf gaf toen ook aan; meer geweld ! Dat hielp....jeroennl schreef:Iemand ervaring met het afstellen van het zadel op een aeroad?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate