Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Net een Tacx Neo aangeschaft voor de wintermaanden. Was al een tijdje aan het rond kijken, maar de laatste dagen merkte ik dat ze overal de prijzen aan het verhogen waren. Nu kon ik er nog eentje vinden voor 1029 euro, dus die maar gelijk bestelt.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. Een Liv Langma Advanced Pro
In Nederland niet meer te leveren in maatje XS. Contact opgenomen met de Giant dealer in Pierrelatte. Die kon hem leveren. Tijdens het bestelproces zei hij: het duurt wel een week voordat je hem hebt, hij moet uit Nederland komen. Het heeft wel bijna twee weken geduurd, maar goed, hij is er.
In Nederland niet meer te leveren in maatje XS. Contact opgenomen met de Giant dealer in Pierrelatte. Die kon hem leveren. Tijdens het bestelproces zei hij: het duurt wel een week voordat je hem hebt, hij moet uit Nederland komen. Het heeft wel bijna twee weken geduurd, maar goed, hij is er.
Laatst gewijzigd door Jans op 22 aug 2018 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Chique! Prachtige kleur combi!
-
- Forum-lid HC
Veel plezier ermee Jans! Inderdaad een tof kleurtje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sjiek kleurtje.
En verder blijf ik bij mijn Mavic boycot; verplicht Mavic banden incl die spuuglelijke gele logo's ...... vloekt hier ook met het mooie frame.
En verder blijf ik bij mijn Mavic boycot; verplicht Mavic banden incl die spuuglelijke gele logo's ...... vloekt hier ook met het mooie frame.
Less is bore
@Daniel, waarom verplicht Mavic banden? Op mijn oude fiets zitten ook Mavic wielen, maar altijd met Content al banden.
Bewust voor deze wielen gekozen omdat ik daar de banden zelf om.kan krijgen, en ze zijn niet zwaarder dan de oorspronkelijke carbon wielen.
Bewust voor deze wielen gekozen omdat ik daar de banden zelf om.kan krijgen, en ze zijn niet zwaarder dan de oorspronkelijke carbon wielen.
Erg mooi fietsje Jans!