Nicemonsieurpinot schreef:ik denk er eerlijk wel eens aan mijn cf slx zo te laten spuitenVangalo74 schreef:http://i64.tinypic.com/4qo1w6.jpg
Vanmiddag gespot bij meesterknecht.. Quitana's roze fietsje precies mijn maat ik kan er zo op weg fietsen
Ze zijn officieel service point, begreep dat je er je canyon die je besteld hebt kan laten afleveren en zij bouwen hem voor je op.. Handig voor als je dicht bij ams zit of 2 linker handen hebt.. En als je locale fm geen canyon wil servicen natuurlijk..
Canyon
En dura-ace remhoevenBAMCAN schreef:idd een dikke duim omhoog met die 700euro korting op de aeroad cf slx 6.0. Het bizarre is, een los frame is duurder (weliswaar met aerostuur).bwerter schreef:BAMCAN schreef:700euro korting op aeroad cf slx, net eentje besteld, drie dagen voordat de 500euro korting in zou gaan. Wat een rustdag!
+1 voor IJzeren Rinus! Topgozer.jonglins schreef:+1 voor Cycleworks! Echt een aanrader.
Rinus is een goudeerlijke kerel met verstand van zaken. Denkt mee over goede en niet te dure oplossingen.
Een verademing in vergelijking bij al die andere fietsenzaken in en rond Utrecht. Op al die anderen valt een hoop aan te merken.
-
- Forum-lid
Weet er iemand of er volgend jaar al een compleet nieuwe aeroad uitkomt?
Ik overweeg de zwarte 6.0 maar zou graag witte of licht grijze "canyon" decals plakken. Weet iemand waar je die best kunt bestellen?
Ik overweeg de zwarte 6.0 maar zou graag witte of licht grijze "canyon" decals plakken. Weet iemand waar je die best kunt bestellen?
-
- Forum-lid
Dat heeft de inflite
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik acht de kans dat er een nieuwe Aeroad komt vrijwel nihil. Stickers kunnen de meeste bedrijven die fietsen spuiten of repareren (Carbon) wel maken. Gewoon even bellen/contact zoeken. Volgens mij zijn ze niet zomaar te koop.Tom Jacobs schreef:Weet er iemand of er volgend jaar al een compleet nieuwe aeroad uitkomt?
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid
Nieuwe aeroad met schijfremmen? Met de endurance idem, ook eerst zonder, nu nieuw model met schijf. Ben benieuwd wat er in Friedrichshaven gepresenteerd wordt. Kristoff had toch al een teaser geplaatst dacht ik.
Dat is toch geen nieuwe Aeroad? Ik verwacht ook dat er geen nieuw model komt. Wellicht een toevoeging van schijfremmen maar verder zal het bij afmontage en kleuren blijven lijkt me.patmaessen schreef:Nieuwe aeroad met schijfremmen? Met de endurance idem, ook eerst zonder, nu nieuw model met schijf. Ben benieuwd wat er in Friedrichshaven gepresenteerd wordt. Kristoff had toch al een teaser geplaatst dacht ik.