Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 16 okt 2005 15:54


Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 16 Oktober 2005

Stevig windje (voor mij dan). Ik kwam bijna niet onder de HR 156 en was na een uurke ook wel gaar Ik zag dat de meeste al in lange mouw en lange broek reden. Ik dacht dat dat pas later in het jaar was.


LIgt er aan hoe laat je vertrekt. Om 8.30 uur was het fris, om precies te zijn gaf de thermometer 6.5 graden aan. Voor mij reden genoeg om in het lang te gaan.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 16 okt 2005 16:05

Onder de 18 graden heb ik altijd lange mouwen aan en driekwart broek, onder de 10 ook een lange broek. Maar ik geloof dat hier al een andere topic over was.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 16 okt 2005 16:31

Net een lekker en vrij rustig rondje met de club gefietst. Met korte broek en KM+LM shirt vertrokken, LM shirt halverwege in de achterzak gedaan. Forumlid fitseflitser kwam ook meefietsen dus dat was wel gezellig, leuk om weer eens een gezicht erbij te hebben.
Iets van 60km gepeddeld door de heuvels, gewoon genoten van de zon, lekker zonder druk fietsen zo nu het seizoen afgelopen is.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 16 okt 2005 16:34

Kom net terug van een lekker clubritje. Het werd in totaal 55 km (we moesten een uur eerder terug zijn wegens een verjaardag die werd gevierd) met een gemiddelde van rond de 28 per uur en daar ben ik wel tevreden mee gezien de wind die er staat en gezien ik me niet helemaal fit voelde (verkoudheid/griep).

Om even op de kledingkeuze in te haken: ik had een thermoshirt met korte mouwen aan, een shirtje met korte mouwen met daarbij armstukken en een korte broek. Na een tijdje kreeg ik wel last van mijn knie, ik denk door de kou. Misschien dus eens kniestukken kopen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 16 okt 2005 16:55

Lekker een uurtje uitgefietst van mijn 1500 meter gisteren
 
Kleding: Brynje singlet, Craft Pro met lange mouwen, koersbroek, beenstukken, Castelli Prosecco shirt met lange mouwen, helm, geen handschoenen. (en ook geen overschoenen natuurlijk)
Kledingkeus was perfect, had ik harder willen rijden dan was het mss wat te warm geweest.
 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 16 okt 2005 18:24

Vandaag me eerste boven de 100 km sins mijn val. Ik besloot dat om op de mtb te doen en om naar groesbeek te fietsen. Dat is ong 35 km heen en door een flinke wind. Toen de groene en rode route gefietst in groesbeek en weer 35 km terug met wind mee. Alles bij elkaar kwam ik op 113 km uit met een gemiddelde van 27 km per uur en 4 uur en 11min op de fiets.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 16 okt 2005 21:16

Vandaag met een aantal kennissen een rondje gereden door de Zuid Hollandse polders. Was een mooi tochtje, rondje Leimuiden, (door het pittoreske Bilderdam van Marcello) Vinkeveen, Harmelen, Kamerik, Zevenhoven, zo ongeveer, was bijna 90km. Was trouwens weer heerlijk fietsweer, mag van mij nog wel eff zo blijven, hoor!
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 16 okt 2005 21:42


Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 16 Oktober 2005

Kom net terug van een lekker clubritje. Het werd in totaal 55 km (we moesten een uur eerder terug zijn wegens een verjaardag die werd gevierd) met een gemiddelde van rond de 28 per uur en daar ben ik wel tevreden mee gezien de wind die er staat en gezien ik me niet helemaal fit voelde (verkoudheid/griep).Om even op de kledingkeuze in te haken: ik had een thermoshirt met korte mouwen aan, een shirtje met korte mouwen met daarbij armstukken en een korte broek. Na een tijdje kreeg ik wel last van mijn knie, ik denk door de kou. Misschien dus eens kniestukken kopen.


Als wij om 10 uur waren weggegaan had ik waarschijnlijk ook met korte broek gefietst. Om 9 uur was het een stuk kouder, maar gelukkig had Han al vroeg de koffie klaar
Fietsen jullie de hele winter door met de jeugd? Flink hoor!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 16 okt 2005 22:27

Ook weer even genoten. Stond wel behoorlijk wind zeg! Ik mocht/moest de hele tijd op kop rijden.....rondje met mijn vader gereden en die had gister een zware roeiwedstrijd gehad dus mocht ik nu het werk verrichten.....Rondje van 60 km....over de 4000 km gekomen vandaag (vanaf 1 juli)..dus zo ook maar 's proberen hoe ik me in dat andere topic toevoeg.
Voor wet betreft kleding; Ik reed met korte broek, een dun(ste) Odlo thermo shirt en een koersshirt met lange mouw....dan zweet ik me alsnog de pleuris....Ik ging wel pas om 15:30 weg.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 16 okt 2005 23:53

Ja het was koud vanmorgen dus besloot ik maar om het bos van Afferden in te gaan.
Na veel paardepaden en heuvels met loszand was ik na 1:45 terug .
Hoever??? nou ik zou het niet weten omdat ik besloten heb om op de ATB geen km teller te doen.
Op de racer voel ik me al een slaaf van dat ding dus in de winter maar minder.
Na de middag een rondje met vrienden in omgeving Kevelear.
40km met halverwege kaffee mit kuchen Lekker.
cornelli racing cycles Uden

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 17 okt 2005 12:02

Vanmiddag ga ik met mijn vrouw iemand opzoeken in het ziekenhuis van Maastricht .
Dus gaat mijn fietsie mee en ik zal daar een uurtje of 3 de heuvels bezoeken.
Ik start ongeveer om 15:30.
Ik zal rijden in een blauw shirt met gele mouwtjes met opschrift TAS daaronder een grijs shirt met lange mouwen.
Verder een grijze 3 kwart.
Groen -witte Koga .
Wie weet tot ziens
cornelli racing cycles Uden

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 17 okt 2005 13:35

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 16 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 16 Oktober 2005Kom net terug van een lekker clubritje. Het werd in totaal 55 km (we moesten een uur eerder terug zijn wegens een verjaardag die werd gevierd) met een gemiddelde van rond de 28 per uur en daar ben ik wel tevreden mee gezien de wind die er staat en gezien ik me niet helemaal fit voelde (verkoudheid/griep).

Om even op de kledingkeuze in te haken: ik had een thermoshirt met korte mouwen aan, een shirtje met korte mouwen met daarbij armstukken en een korte broek. Na een tijdje kreeg ik wel last van mijn knie, ik denk door de kou. Misschien dus eens kniestukken kopen.Als wij om 10 uur waren weggegaan had ik waarschijnlijk ook met korte broek gefietst. Om 9 uur was het een stuk kouder, maar gelukkig had Han al vroeg de koffie klaarFietsen jullie de hele winter door met de jeugd? Flink hoor!



Was je nog langs gekomen dan?? (Ik neem aan dat jij de Trudie van de woensdag-avond bent, toch?)
Wij gaan idd de hele winter door fietsen!! Volgende week is het de officieel de laatste keer, maar we zetten door. Wel gaan we onder bepaalde voorwaarden niet hoor, sneeuw, vrieskou enz.

Ga je nog meedoen met de E.L. Constandheidsrit? Ik weet het nog niet, ga de week erna mijn testweek in dus dat gaat voor.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Plaats reactie