Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

DeRosa

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 26 aug 2011 23:57

Ik zeg: houden dat rood stuurlint!
Heb je een aparte en prachtige italiaan, doe het dan ook op z'n italiaans.
Anders en dan toch zeker niet op veilig wit ;)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
VNTBerggeit2011
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 jun 2011 21:25

Gebruikersavatar VNTBerggeit2011 27 aug 2011 07:54

:oops: :oops: rood de rossa :oops: :o
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;

funlovinbiker
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 18:03

funlovinbiker 27 aug 2011 14:21

Vind het rode stuurlint ook niet slecht staan. Denk dat een wit lint de fiets saaier maakt.

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 27 aug 2011 15:14

Wat een mooie fiets. Zag pas in tweede instantie dat de wielen LW zijn. Dan weet je dat je een mooi frame hebt ;) Rood stuurlint vind ik nooit zo geslaagd, het is wel lekker eigenwijs op deze fiets maar wit zou 'm imo afmaken. Met een rood tapeje vastzetten. Of misschien is wit stuurlint met rode hoods een mooi compromis? ;)

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 27 aug 2011 16:15

lvgh schreef:Wat een mooie fiets. Zag pas in tweede instantie dat de wielen LW zijn. Dan weet je dat je een mooi frame hebt ;) Rood stuurlint vind ik nooit zo geslaagd, het is wel lekker eigenwijs op deze fiets maar wit zou 'm imo afmaken. Met een rood tapeje vastzetten. Of misschien is wit stuurlint met rode hoods een mooi compromis? ;)

Een groen stuurlintje zou ook niet misstaan, is wel een gewaagde combinatie maar wel stoer!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 27 aug 2011 16:59

tomdejong schreef:
lvgh schreef:Wat een mooie fiets. Zag pas in tweede instantie dat de wielen LW zijn. Dan weet je dat je een mooi frame hebt ;) Rood stuurlint vind ik nooit zo geslaagd, het is wel lekker eigenwijs op deze fiets maar wit zou 'm imo afmaken. Met een rood tapeje vastzetten. Of misschien is wit stuurlint met rode hoods een mooi compromis? ;)

Een groen stuurlintje zou ook niet misstaan, is wel een gewaagde combinatie maar wel stoer!
+ Vittoria Open Pave Evo CG banden en ik ga mee ;)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39633
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 aug 2011 17:15

csteenbe schreef:
Had hiervoor een Scott Addict Limited ook een bijzonder goed frame, maar dit past beter bij mij.)
Hehehe.....toen ik dat zei over de S-works vs. de Dogma vond men mij niet goed snik ;-) Ben dus blijkbaar niet de enige idioot die tot inkeer komt ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 27 aug 2011 17:25

@daniel1975; om nu hier als idioot neer te zetten :lol: Je hebt zeker gelijk in de overweging die je toen maakte en nu weer gemaakt hebt, alleen raadt je aan bij Pina te blijven :D

Maar de meeste denken een stijf frame dat is 'het' wat je moet hebben, ik denk daar sowieso anders over en het is maar waar je de fiets voor gebruikt. Rijdt je zoals ik langere afstanden en geen wedstrijden dan is een iets minder stijf frame juist heel fijn. De Scott die ik had is niet voor die reden 'eruit' gegaan had daar best mee willen leven was immers mijn 2de fiets, kon deze De Rosa tegen een leuke aanbieding krijgen :P

De LW's zijn voor te proberen, op een De Rosa horen geen LW's maar Bora's met schreeuwende decals! En wat betreft het stuurlintje, rood is niet slecht maar waarschijnlijk is wit beter. Wil eerst de decals op de Bora's terugplaatsen en dan kijken naar het resultaat.
YFood !!!

m@ve
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:40

m@ve 27 aug 2011 18:24

Ziet er weer top uit Cees!

Zwart zadel en stuurlint in de winter
Wit zadel en stuurlint in de zomer
Bora decals er weer op

Ben niet zo van de Italiaanse schreeuwers, maar nogmaals dit ziet er top uit!

What's next...? ;)


csteenbe schreef:@daniel1975; om nu hier als idioot neer te zetten :lol: Je hebt zeker gelijk in de overweging die je toen maakte en nu weer gemaakt hebt, alleen raadt je aan bij Pina te blijven :D

Maar de meeste denken een stijf frame dat is 'het' wat je moet hebben, ik denk daar sowieso anders over en het is maar waar je de fiets voor gebruikt. Rijdt je zoals ik langere afstanden en geen wedstrijden dan is een iets minder stijf frame juist heel fijn. De Scott die ik had is niet voor die reden 'eruit' gegaan had daar best mee willen leven was immers mijn 2de fiets, kon deze De Rosa tegen een leuke aanbieding krijgen :P

De LW's zijn voor te proberen, op een De Rosa horen geen LW's maar Bora's met schreeuwende decals! En wat betreft het stuurlintje, rood is niet slecht maar waarschijnlijk is wit beter. Wil eerst de decals op de Bora's terugplaatsen en dan kijken naar het resultaat.

m@ve
Forum-lid
Berichten: 267
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:40

m@ve 27 aug 2011 18:43

en btw tuin gedaan? :lol:
m@ve schreef:Ziet er weer top uit Cees!

Zwart zadel en stuurlint in de winter
Wit zadel en stuurlint in de zomer
Bora decals er weer op

Ben niet zo van de Italiaanse schreeuwers, maar nogmaals dit ziet er top uit!

What's next...? ;)


csteenbe schreef:@daniel1975; om nu hier als idioot neer te zetten :lol: Je hebt zeker gelijk in de overweging die je toen maakte en nu weer gemaakt hebt, alleen raadt je aan bij Pina te blijven :D

Maar de meeste denken een stijf frame dat is 'het' wat je moet hebben, ik denk daar sowieso anders over en het is maar waar je de fiets voor gebruikt. Rijdt je zoals ik langere afstanden en geen wedstrijden dan is een iets minder stijf frame juist heel fijn. De Scott die ik had is niet voor die reden 'eruit' gegaan had daar best mee willen leven was immers mijn 2de fiets, kon deze De Rosa tegen een leuke aanbieding krijgen :P

De LW's zijn voor te proberen, op een De Rosa horen geen LW's maar Bora's met schreeuwende decals! En wat betreft het stuurlintje, rood is niet slecht maar waarschijnlijk is wit beter. Wil eerst de decals op de Bora's terugplaatsen en dan kijken naar het resultaat.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 27 aug 2011 19:07

Zonde om er weer decals op te plakken! En zeker die nieuwe Bora-decals. Die zien er niet uit.

(doe eerst eens een Photoshopje...)

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 27 aug 2011 19:08

m@ve schreef:en btw tuin gedaan? :lol:
Sjoen he :lol: Een beetje minder gefietst dan vallen er bepaalde dingen op?!

En what's next, kan ik beter aan jou vragen ;) :lol:
Laatst gewijzigd door csteenbe op 27 aug 2011 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
YFood !!!

Plaats reactie