Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 20 sep 2016 23:38

@ttt die vinex types die jij beschrijft: ik fiets dus met een aantal van dat soort mannen.
Via de hockey leren kennen :lol:

Overigens houden wij @rvv niet bij als groep :shock: We krijgen dan ook weinig opmerkingen naar ons hoofd geslingerd

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 20 sep 2016 23:43

TumTumTum schreef:Ik stel me dat zo voor; je zit met je uitgezakte lijf dat met het jaar inerter wordt in je leasebak op weg naar je saaie klotebaan om je wurghypotheek te kunnen betalen en dan komt er zo'n afgetrainde gast op eigen kracht op zo'n dun fietsie langs knallen die kennelijk geen last heeft van weer en wind en doet waar hij zin in heeft. Deaud! En nu echt he....
;)
cars, compact disc players and electrical tin openers...
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 20 sep 2016 23:47

♫♫♫ Hoe sterk is de eenzame fietser..

Gebruikersavatar
Infinito GB
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
Locatie: Schagen

Gebruikersavatar Infinito GB 22 sep 2016 14:37

Gisteren bijna als wielrenner in de media gekomen. Kon mijzelf nog net bedwingen.
Tijdens de overtocht voor een rondje Texel met zijn drieën, waarbij een van ons graag koffie wilde drinken, kwam ik bij terugkomst bij de fietsen tot de verbijsterende ontdekking dat ene k*ttoerist gewoon zijn elektrische barrel tegen onze racefietsen had aangekwakt.
Nu blijf ik gewoonlijk tijdens dit soort overtochten bij mijn fiets, juist vanwege dit soort risico's
Toen de bewuste toerist ook terugkeerde, en ik hem op beschaafde wijze wees op het feit dat dit soort acties over het algemeen niet door fietsbezitters op prijs gesteld worden, kreeg ik als antwoord: " waar maak je je druk om". Toen ben ik maar weggegaan terwijl ik tot 10 aan het tellen was. Ik was wel in staat om de bewuste man zijn kop in te timmeren, maar kon mij tenauwernood bedwingen.
Buiten nog 2 maal een bijna aanrijding met scholieren die het te druk hadden met hun smartphone, waarbij ik eenmaal letterlijk de berm in moest wel lekker gefietst.

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 22 sep 2016 15:05

Op mn gewone fiets gisteren zo afgesneden door een racefietser dat ik de berm in moest. Die vent keek raar op toen zo'n snotjong op de gewone fiets er voor bij kwam om m even te zeggen dat het echt niet kon.
Maak joe woar

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 22 sep 2016 15:11

:like: :D
Sha Kokken schreef:@ttt die vinex types die jij beschrijft: ik fiets dus met een aantal van dat soort mannen.
Via de hockey leren kennen :lol:
Nee die bedoel ik eigenlijk nog niet eens, die mannen doen tenminste amechtig nog iets aan sport, anders had jij ze niet met hockey leren kennen.
Ik bedoel meer het type zure zult-humeur Wilders-stemmers met de culturele bagage van een garnaal en het humeur van een dooie walvis die een hekel hebben aan alles en iedereen. En het gewoon niet kunnen hebben dat er nog mensen rondrijden die a; hun gezondheid en lijf niet verkloot hebben en b; iets doen waar ze plezier in hebben. Van die bloedboerige type's die permanent op onweer staan en hun automobiel gebruiken om een punt te maken. Het zijn meestal 50 plussers maar het kunnen ook van die opgefokte dunne skinheadjes vol met tattoo's en te harde muziek aan zijn.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 22 sep 2016 15:50

Gisteren reed ik, nadat ik mijn zoon van school had gehaald een nieuwe rotonde (met fietsstrook er tussen) op in Drachten. Voor mij een auto die gewoon stil bleef staan terwijl de rotonde vrij was. Omdat ik in de veronderstelling was dat de auto door zou rijden sloot ik aan. Met als resultaat dat ik fietsstrook blokkeerde. Auto voor me bleef nog steeds stil staan.. arghhh... kwam er een wielrenner aan die boos op mij werd en begon te zwaaien met zijn arm omdat ik zijn strook blokkeerde. De auto reed door en ik dus ook... ik baalde van de situatie, toen draaide ik mijn raampje open en riep de wielrenner toe, hij keek me verbaast aan en had waarschijnlijk een grote mond verwacht ; "mijn excuus dat ik je doorgang blokkeerde, maar de auto voor me bleef onnodig stil staan.. nogmaals excuus!" Hij kon dit erg waarderen en zei met een glimlach dat hij het snapte en het geen probleeem meer was.. ik riep nog... "veel fietsplezier!" En we gingen ieders ons weg... mooi toch? Zo kan het ook in plaats van elkaar daarna te snijden of tegen de auto aan te slaan... zal wel iets met inlevingsvermogen te maken hebben... dat is wat veel automobilisten ontbeert. En vooral hele korte lontjes heersen :-(

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 22 sep 2016 15:54

TumTumTum schreef:knip
boel opmerkingen over Wilders aanhangers
knip
Ik denk dat je je vergist in de Wilders aanhang en dat het type mens wat je beschrijft veeleer een andere politieke stromingen aanhangt.

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 22 sep 2016 18:00

Zullen we politiek hier even buiten beschouwing laten?
Maak joe woar

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 22 sep 2016 20:04

NicoNB schreef:
TumTumTum schreef:knip
boel opmerkingen over Wilders aanhangers
knip
Ik denk dat je je vergist in de Wilders aanhang en dat het type mens wat je beschrijft veeleer een andere politieke stromingen aanhangt.
Die Wilders types zijn inderdaad zoals ttt al schetst maar nog met een een dikke "IK" op het voorhoofd. Want daar draait het immers om... IK!
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 22 sep 2016 20:59

We kunnen er wel het 'grote generaliseren topic' van maken....

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 22 sep 2016 21:04

:mrgreen:

Je hebt gelijk.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Plaats reactie