Fons bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus we moeten wat google trefwoorden toe laten voegen
Of massaal op twitter dit linkje delen met #fonsbikes.
Of massaal op twitter dit linkje delen met #fonsbikes.
Less is bore
Tja, het forum is ook niet zo belangrijk al lijken ze daar zelf toch anders over te denken gezien hun constante terugkeer. Maar als dit zijn houding is tegenover een beetje kritiek / tegenslag kan je er wel van uit gaan dat dit bij een volgende keer net zo gaat. En al zorgt dit topic er maar voor dat een paar mensen voor Fons behoed worden is het al de moeite waard geweest
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Sommige influencers zullen ook totaal geen weet hebben van de vieze praktijken van Fonsbikes naar de meer kritische reviewers toe.
Ik kan me niet inbeelden dat sommige van de dames die een Fons promoten blij zijn met de door Jos gehanteerde methoden.
Ik kan me niet inbeelden dat sommige van de dames die een Fons promoten blij zijn met de door Jos gehanteerde methoden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Oh, ik denk zeker dat Jos/Fons zichzelf wel weer tegenkomt door het pathologische gedrag. En ik zal zeker een Fons óntraden, de gunfactor is helemaal weg. Maar mijn invloed in de fietswereld is niet bepaald héél groot.freakyy schreef: ↑01 feb 2019 08:58 Tja, het forum is ook niet zo belangrijk al lijken ze daar zelf toch anders over te denken gezien hun constante terugkeer. Maar als dit zijn houding is tegenover een beetje kritiek / tegenslag kan je er wel van uit gaan dat dit bij een volgende keer net zo gaat. En al zorgt dit topic er maar voor dat een paar mensen voor Fons behoed worden is het al de moeite waard geweest
Je kan google niet betalen om een hogere natuurlijke ranking (SEO) te krijgen. Je kan er enkel betaald op adverteren (adwords oa)
Je kan je site wel zoekmachine vriendelijk maken zodat je evt een hogere ranking krijgt. Helaas is dit forum enorm zoekmachine onvriendelijk dus met enkel keyword kom je er niet. Is ook best een tip aan de redactie. Ik las dat ze helaas met tapatalk gestopt zijn omdat ze inkomsten vanuit advertenties belangrijker vinden (begrijpelijk) Ik denk dat met een aantal aanpassingen in de code je je natuurlijke zoekresultaten (SEO) enorm kunt verbeteren. Even in verdiepen
Back on topic.
Je kan je site wel zoekmachine vriendelijk maken zodat je evt een hogere ranking krijgt. Helaas is dit forum enorm zoekmachine onvriendelijk dus met enkel keyword kom je er niet. Is ook best een tip aan de redactie. Ik las dat ze helaas met tapatalk gestopt zijn omdat ze inkomsten vanuit advertenties belangrijker vinden (begrijpelijk) Ik denk dat met een aantal aanpassingen in de code je je natuurlijke zoekresultaten (SEO) enorm kunt verbeteren. Even in verdiepen
Back on topic.
-
- Forum-lid HC
128 nu... door jou
Je bent net op een nieuwe pagina begonnen. Dan kan die ook nog wel gevuld worden.
Maar mensen waar draait het ondertussen om?
A- Om voor jezelf een zo volledig mogelijk beeld te krijgen hoe Fons Bikes fietsen bouwen, ontwikkelt, ontwerpt en aan de vrouw brengt.
B- Om de mensen achter Fons een beetje terug op het rechte pad te krijgen
C- Om mensen die een Fons fiets willen kopen te informeren over identieke andere fietsen voor een betere prijs.
D- Totale vernietiging van Fons
A is wel redelijk duidelijk, behalve het zijwielrent verhaal
B onbegonnen werk
C registreer de site 'Wat je over Fons Fietsen moet weten'.nl en zet daar een krachtige samenvatting op en zorg voor goede SEO optimalisatie en veel links naar de site etc.
D Tsja is van alles op te verzinnen, maar lijkt me wat overdreven.
A- Om voor jezelf een zo volledig mogelijk beeld te krijgen hoe Fons Bikes fietsen bouwen, ontwikkelt, ontwerpt en aan de vrouw brengt.
C- Om mensen die een Fons fiets willen kopen te informeren over identieke andere fietsen voor een betere prijs.
B onbegonnen werk
C registreer de site 'Wat je over Fons Fietsen moet weten'.nl en zet daar een krachtige samenvatting op en zorg voor goede SEO optimalisatie en veel links naar de site etc.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 01 feb 2019 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
E. Wachten op de ontknoping van deze soap.Ik verwacht toch minstens een stevige cliffhanger vanmiddag om mee het weekend in te gaan!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Kan je beter aan JosFons vragen.Maruss schreef: ↑01 feb 2019 09:44 Je bent net op een nieuwe pagina begonnen. Dan kan die ook nog wel gevuld worden.
B onbegonnen werk
Hij houdt dit topic zelf in leven.
-
- Forum-lid
ok sorry
Laatst gewijzigd door hendrikjan op 01 feb 2019 11:13, 3 keer totaal gewijzigd.