Ik begrijp je bericht niet goed denk ik, dit is een zorgwekkend feit en het is goed dat hierover geschreven wordt.thestudent schreef: ↑25 mar 2023 12:46 Social media is dood. Echt. Wat krijg je toch een onzin om je oren geslingerd. En jammer genoeg doen de kranten maar wat graag mee.
Het grote 'off topic' topic
Bijvoorbeeld tijdens de cao onderhandelingen openbaar vervoer dat iedere buschauffeur €4000,- verdient.Een flink schreeuwende kop doet het goed voor desinformatie.lugosi schreef: ↑26 mar 2023 10:28Ik begrijp je bericht niet goed denk ik, dit is een zorgwekkend feit en het is goed dat hierover geschreven wordt.thestudent schreef: ↑25 mar 2023 12:46 Social media is dood. Echt. Wat krijg je toch een onzin om je oren geslingerd. En jammer genoeg doen de kranten maar wat graag mee.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- thestudent
- Forum-lid HC
Open de webpagina van een aan t AD gelieerde krant eens. Alleen maar sentiment makende koppen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Test van toch niet de eerste de beste EV, een BMW I7
Theoretisch verbruik en rijbereik (WLTP) BMW i7
Elektrisch verbruik: 19,4 kWh/100 km
Rijbereik: 594 km
Getest verbruik en rijbereik BMW i7
Testverbruik: 29,8 kWh/100 km
Effectief rijbereik: 340 km
Test- versus normverbruik: 57%
Bron, Autogids.be
Theoretisch verbruik en rijbereik (WLTP) BMW i7
Elektrisch verbruik: 19,4 kWh/100 km
Rijbereik: 594 km
Getest verbruik en rijbereik BMW i7
Testverbruik: 29,8 kWh/100 km
Effectief rijbereik: 340 km
Test- versus normverbruik: 57%
Bron, Autogids.be
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
In Belgie al 145k, in NL richting 160k of meer.
Buiten dat dat absurd veel geld is voor een auto, weet je wat voor moois je kunt kopen voor de helft van dat geld met een pittige benzinemotor erin?
Buiten dat dat absurd veel geld is voor een auto, weet je wat voor moois je kunt kopen voor de helft van dat geld met een pittige benzinemotor erin?
Less is bore
Wel steeds minder… RS3 gaat ook al naar de ton. Of erover als je iets teveel aanvinkt.daniel1975 schreef: ↑29 mar 2023 18:54 In Belgie al 145k, in NL richting 160k of meer.
- borgmonster
- Forum-lid
“Iets moois”, werd er gezegd. Geen Audi dus.kxlight schreef: ↑29 mar 2023 19:05Wel steeds minder… RS3 gaat ook al naar de ton. Of erover als je iets teveel aanvinkt.daniel1975 schreef: ↑29 mar 2023 18:54 In Belgie al 145k, in NL richting 160k of meer.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
Koppel en gewicht zorgen voor een hoog verbruik en bandenslijtage. Als zo’n ding in de fik vliegt blijft deze wel een week branden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Youtube generatie is dat..... Audi en Lamborghini.
Die gasten bij mij hoor ik alleen maar over een RS6. Alsof dat een auto is die je straks gewoon even gaat kopen.
Voor sommige EV,s kan je straks echt je groot rijbewijs gaan halen als ze dat niet gaan aanpassen.
Die EC90 gaat ook 2900 kilo wegen. Goed dat ik net mijn fiets weer 300gram lichter heb gemaakt.
Die gasten bij mij hoor ik alleen maar over een RS6. Alsof dat een auto is die je straks gewoon even gaat kopen.
Voor sommige EV,s kan je straks echt je groot rijbewijs gaan halen als ze dat niet gaan aanpassen.
Die EC90 gaat ook 2900 kilo wegen. Goed dat ik net mijn fiets weer 300gram lichter heb gemaakt.
Ze hebben het hier juist over auto's omdat het dan off-topic is
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/