Het grote auto-topic
-
- Forum-lid HC
Dat is hoe we nu bezig zijn een probleem. Zolang iedereen er wat van denkt te moeten vinden en er ook nog domme politieke besluiten worden genomen. Met het behouden van de salderingsregeling zijn we alleen maar verder van huis ipv dichter bij een oplossing.
We moeten eerste leren hoe we de stroom gebruiken en met die efficiency kom je een heel eind. Maar dat is ook nog heel ver weg .
Meer kleinere/lokalere oplossingen
We moeten eerste leren hoe we de stroom gebruiken en met die efficiency kom je een heel eind. Maar dat is ook nog heel ver weg .
Meer kleinere/lokalere oplossingen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag een rondje hiermee mogen rijden.
En daarna niet meer starten
Wat één bonk lompigheid, de oude Massey-Ferguson trekker op mijn ouders’ boerderij 20jr geleden had een soepelere koppeling en versnellingsbak
Maar wel leuk stuk jeugdsentiment en waanzinnig geluid en beweging achter/om je.
En daarna niet meer starten
Wat één bonk lompigheid, de oude Massey-Ferguson trekker op mijn ouders’ boerderij 20jr geleden had een soepelere koppeling en versnellingsbak
Maar wel leuk stuk jeugdsentiment en waanzinnig geluid en beweging achter/om je.
Less is bore
-
- Forum-lid
Lamborghini?
Leuk speelgoed.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yup, Diablo uit mid-jaren ‘90
Less is bore
-
- Forum-lid
Lambo en tractoren, zo zijn ze begonnen...
Zeker weten!
Ik ben afgelopen jaar in Italië bij Lamborghini geweest.
Ride bikes, not tanks!
Dat is een serieuze supercar. Bij Top Gear reden ze daar 4 jaar geleden ook mee. De belandde in een weiland.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verbaast mij niks. Ding is echt ongeciviliseerd rauw. Ik heb gelukkig wel de nodige ervaring met nukkige versnellingsbakken en zware koppelingen, maar no way dat ik met dat ding echt serieus gas zou durven geven. Een Ferrari 348 (ook mid '90s) of een 911 uit die tijd is veel beter controleerbaar. Wel erg grappig om eens te doen.
Less is bore
Ik heb ooit in een Ferrari Testarossa gereden en dat was hetzelfde laken een pak. Niet mee te rijden.
Die dingen hebben inderdaad het raffinement van een tractor. Maar jeugdsentiment is het zeker. Ik ben al wat ouder, voor mij is het de Countach die de poster Lambo van die periode was.
Een 911 van 1990 (964) is nog steeds een modern rijdende wagen - bizar hoe goed de Porsches toen al waren.
Een 911 van 1990 (964) is nog steeds een modern rijdende wagen - bizar hoe goed de Porsches toen al waren.