Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Mijn oude Geonaute HR band van Decathlon heeft het begeven na bijna 8 jaar. Toch niet slecht als je bedenkt wat dat ding allemaal mee heeft gemaakt.
Uiteraard had ik nog een reserve hartslagmeterband liggen van Garmin.
Omdat ik graag een backup wil een nieuwe besteld op Ali. Zendt zowel BT als ANT+ uit en dat voor 18 dollar.
Omdat ik graag een backup wil een nieuwe besteld op Ali. Zendt zowel BT als ANT+ uit en dat voor 18 dollar.
-
- Forum-lid HC
Welke bij Ali?havana schreef: ↑16 sep 2018 12:03 Mijn oude Geonaute HR band van Decathlon heeft het begeven na bijna 8 jaar. Toch niet slecht als je bedenkt wat dat ding allemaal mee heeft gemaakt.
What makes the boat go faster?
Dollars??? Ik zie gewoon de prijzen in euro's op Alihavana schreef: ↑16 sep 2018 12:03 Mijn oude Geonaute HR band van Decathlon heeft het begeven na bijna 8 jaar. Toch niet slecht als je bedenkt wat dat ding allemaal mee heeft gemaakt.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Dat is een instelling, bij mij stond ie op dollar. Heb 'nu op euro's gezet. 15 euro nog wat kost ie dan.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Nieuwe lamp: https://www.rosebikes.nl/b-m-ixon-iq-pr ... ux--703614
Ik rij nu nog met 15 lux, maar er zijn van de zomer zoveel scheuren in de weg bijgekomen dat het me veiliger lijkt er iets krachtigers op te zetten. Deze werkt met een reflector die op de weg projecteert, dus minder verblindend dan een lamp met een bundel die gewoon rechtuit straalt. (Hoe vaak ik niet verblind wordt door tegemoetkomend fiets en scooterverkeer. Kunnen er aub regels voor verlichting komen).
Ik rij nu nog met 15 lux, maar er zijn van de zomer zoveel scheuren in de weg bijgekomen dat het me veiliger lijkt er iets krachtigers op te zetten. Deze werkt met een reflector die op de weg projecteert, dus minder verblindend dan een lamp met een bundel die gewoon rechtuit straalt. (Hoe vaak ik niet verblind wordt door tegemoetkomend fiets en scooterverkeer. Kunnen er aub regels voor verlichting komen).
- rielplayer
- Forum-lid
Garmin Edge 520 plus. Tevreden mee na de eerste paar ritjes. Mooi helder scherm en leuk te tweaken met Garmin IQ.
Tijdens tripje naar Luxemburg 2 weken geleden beetje zitten nadenken hoe ik iets van schoenen mee kon nemen.
In stuurtas past het allemaal niet en om nou op spd-sl schoenen te gaan lopen is ook weer zo lastig.
Toen maar op sokken door het hotel/restaurant gelopen.
En toen even aan het zoeken gegaan en nu dit aangeschaft :
https://skinners.cc/
Prima voor tripjes waar ik toch iets van schoenen aan wil 's avonds zonder meteen tas vol met echte schoenen te hebben.
In stuurtas past het allemaal niet en om nou op spd-sl schoenen te gaan lopen is ook weer zo lastig.
Prima voor tripjes waar ik toch iets van schoenen aan wil 's avonds zonder meteen tas vol met echte schoenen te hebben.
Goeie tip! Heb je ze al kunnen testen?DDX schreef: ↑17 sep 2018 13:40 Tijdens tripje naar Luxemburg 2 weken geleden beetje zitten nadenken hoe ik iets van schoenen mee kon nemen.
Inpakken voor een fietstrip is nooit een probleem, totdat je je bedenkt waar je die schoenen toch moet laten...
Ja gisteren wat stukjes op gelopen en bevallen perfect.
En erg klein op te vouwen.
Moet er wel bij zeggen dat ik thuis (en op vakantie op de camping) altijd op blote voeten loop.
Als je dat niet gewend bent is het misschien wel even wennen zo'n dunne 'zool'