Canyon
-
- Forum-lid
ok thx
-
- Forum-lid HC
Ik vermoed in het Najaar?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Iemand bekend met de inhoud van licentiekorting bij canyon? Ik las ergens dat alleen het basislidmaatschap ook al voldoende is voor de korting?
Ik kan bij een kennis die licentie heeft, die 'm laten aanschaffen maar weet niet wat neveneffecten zijn ivm garantie / verzekering e.d.? Iemand ervaring mee?
Daarnaast heb ik wat maten van mezelf:
lengte: 1.83
gewicht: 73kg
binnenbeen lengte: 87 cm
torso lengte: 64,5 cm
schouder lengte: 44 cm
arm lengte: 65 cm.
Large?
Ik kan bij een kennis die licentie heeft, die 'm laten aanschaffen maar weet niet wat neveneffecten zijn ivm garantie / verzekering e.d.? Iemand ervaring mee?
Large?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Over de licenties, geen idee.. maar "via een kennis" lijkt me niet per se de beste weg. Maar zolang die kennis een kennis blijft zal je er wel mee weg komen (garantie dingetjes zullen dan ook via hem/haar moeten gaan).robbiey schreef:Iemand bekend met de inhoud van licentiekorting bij canyon? Ik las ergens dat alleen het basislidmaatschap ook al voldoende is voor de korting?
Large?
Maatvoering, dat is nogal lastig, Canyon heeft vrij veel modellen dus als je geen model op geeft (nog afgezien van je voorkeur/flexibiliteit/toepassingsgebied), zou je zomaar eens verschillende adviezen voor verschillende modellen kunnen krijgen
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
excuus de aeroad.
ps. Zag overigens vroeg heden morgen, alsof de duvel ermee speelde, een prachtige zwarte canyon aeroad fietsen rond 0700 uur langs de rottemeren (bleiwijk /bergschenhoek) vanaf de irenebrug.... Iemand met zwart tenue, meteen verliefd. Ik fietste aan de andere kant van de rotte en hij ging hard, hard!!!!!!! broem broem gaan die aeroed echt zo snel???
ps. Zag overigens vroeg heden morgen, alsof de duvel ermee speelde, een prachtige zwarte canyon aeroad fietsen rond 0700 uur langs de rottemeren (bleiwijk /bergschenhoek) vanaf de irenebrug.... Iemand met zwart tenue, meteen verliefd. Ik fietste aan de andere kant van de rotte en hij ging hard, hard!!!!!!! broem broem gaan die aeroed echt zo snel???
-
- Forum-lid HC
Raar verhaal om direct verliefd te worden op een persoon die je van een afstand ziet!robbiey schreef:excuus de aeroad.
En ik neem aan dat je vraag of die aeroad werkelijk zo snel is niet serieus bedoeld is?
Het zijn de benen die zorgen dat een fiets snel of langzaam is, dat is tenminste mijn ervaring!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zit zelf ook te kijken naar de in de aanbieding zijnde canyons, des te meer canyons veelal geen opvallende kleuren hebben, en de gemiddelde wielrenner niet het verschil zal zien tussen 2016 en 2017 model ( en aangezien schakelmateriaal ook geen updates heeft gehad .... )
(maar zul je net zien dat 2017 modellen ineens veel ander frame krijgen etc )
Daarnaast blijf ik t lastig vinden om, op basis van mijn huidige racefiets EN de framestack en FrameReach een passend frame te kiezen, gezien de beperkte verstelmogenlijkheden danwel "het gedoe" eromheen. En uiteraard is DIE configuratie dit ik graag wil niet-bestaand, laat staan in de aanbieding ( Ultimate XL, cosmics en ultegra di2 )
(maar zul je net zien dat 2017 modellen ineens veel ander frame krijgen etc )
Daarnaast blijf ik t lastig vinden om, op basis van mijn huidige racefiets EN de framestack en FrameReach een passend frame te kiezen, gezien de beperkte verstelmogenlijkheden danwel "het gedoe" eromheen. En uiteraard is DIE configuratie dit ik graag wil niet-bestaand, laat staan in de aanbieding ( Ultimate XL, cosmics en ultegra di2 )