Thomas Dekker
-
- Forum-lid
Heb ook een ambivalente houding t.o.v. de rentree van Thomas Dekker. Vond hem tijdens die interviews met Wilfried de Jong in Holland Sport echt een onuitstaanbaar stuk vreten! Maar ben het ook eens dat iedereen een tweede kans verdient na een schorsing. En het lijkt er een beetje op dat hij daar toch van geleerd heeft. Of iemand heeft tegen hem gezegd dat zo`n houding niet helemaal lekker overkomt op TV! Hoe dan ook, ik hoop dat hij deze kans in een hele mooie ploeg als Garmin-Cervelo niet verprutst. Weet namelijk niet of, als hij dat zou doen, er nog heel veel ploegen zijn die hem weer willen oprapen.
Succes in ieder geval, Thomas!!
Gr.
Giroditaliafan
Succes in ieder geval, Thomas!!
Gr.
Giroditaliafan
In DWDD heeft hij duidelijk zijn ambitities bijgesteld. Grote rondes... nee. Klassiekers op t podium...nee niet voor komend jaar... NK tijdrijden dan... nee, er zijn goede tijdrijders in NL... wat dan wel... ach een beetje knechten voor de toppers bij Garmin dan maar en voor de rest meerijden.
-
- Forum-lid
Vond het een menselijk en bij tijd en wijle zelfs kwetsbaar interview! Niet van het bedenkelijke niveau van destijds in Holland Sport. (er werd nog even naar geknipoogd).
Ik ga met Van Nieuwkerk mee dat ik het ook hoop dat het een mooi jaar voor hem word! En dat hij idd niet meer naar de verboden pillen grijpt!
Want volgens mij moet hij nog steeds best een stukje kunnen fietsen.
Gr.
Giroditaliafan
Ik ga met Van Nieuwkerk mee dat ik het ook hoop dat het een mooi jaar voor hem word! En dat hij idd niet meer naar de verboden pillen grijpt!
Want volgens mij moet hij nog steeds best een stukje kunnen fietsen.
Gr.
Giroditaliafan
+1 !
Overigens is meer bekend over zijn programma:
Overigens is meer bekend over zijn programma:
Thomas Dekker maakt komend seizoen zijn rentree op het hoogste niveau in de Tour of Qatar, die van 5 tot en met 10 februari verreden wordt. De 27-jarige Noord-Holland rijdt in 2012 bij de Amerikaanse UCI WorldTour-ploeg Garmin-Cervélo.
Na de Tour of Qatar blijft hij actief op Aziatische bodem, want van 14 tot en met 19 februari volgt de Tour of Oman. Dekker vertelt in De Wereld Draait Door dat hij daarna de voorjaarklassiekers gaat rijden. ,,In de zomer hoop ik op de Tour de France. Ik moet toch ambities hebben. En desnoods ga ik daar naar toe in een knechtenrol. Daar voel ik me absoluut niet te goed voor."
Dekker, in het verleden winnaar van Tirreno-Adriatico en de Tour de Romandie, koestert de nodige ambities. ,,De beste wielrenner zal ik niet meer worden. De Tour de France winnen, kan niet meer. Ik ben er twee jaar uit geweest. Maar etappes winnen, klassiekers goed rijden, dat is mogelijk."
-
- Forum-lid
27-jarige Noord-Hollander. De tijd gaat dringen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Ik heb vandaag zn boek uitgelezen op de ereader. Aardig boekje, niet meer dan dat. Het geeft wel een leuke inkijk in z'n leven. Ik zal 'm met veel belangstelling volgen.
- Italia_david
- Forum-lid
Dit vind ik typisch een geval van iemand die eerst van een toren loopt te blaten en bij het eerste succes zichzelf op de borst slaat.. dekker is in portugal uitgevallen door een blessure waar hij al een tijdje mee liep...amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.
Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
iedereen verdient een tweede kans... (zie ook mensen als millar) en zeker een mooi succes word hem gegund... als er iemand is die door het stof is gegaan is thomas dekker het wel... persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Dekker als in Gesink...
#passioneceleste #ridebianchi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Door het stof heb ik Dekker ook niet zien of horen gaan. Toch vind ik ook hier dat iemand, in casu Dekker, een tweede kans moet krijgen. In mijn geval is het positivisme jegens Dekker gelegen in het feit dat ik hem heel anders vond overkomen in het interview in DWDD in vergelijking met zijn optreden in Holland Sport. E.e.a. ook nog wel door her en der gelezen interviews: Iemand in ieder geval die anders in het leven stond, lijkt het. "Lijkt het" zeg ik met nadruk. Het moet nog maar waargemaakt worden. Het is misschien gebaseerd op een ietwat dunne argumentatie, maar meer kun je als toeschouwer m.i. ook niet hebben. Daarom zeg ik dat de enige die de tweede kans kan waarmaken ook alleen maar Thomas Dekker zelf is Het is dus aan hem en ik ben oprecht benieuwd en nieuwsgierig, want fietsen moet hij nog steeds kunnen, volgens mij!!
Gr.
Giroditaliafan
Gr.
Giroditaliafan