Het grote OAKLEY topic
die functie vind ik eigenlijk een beetje ..t
Je weet nooit of ze M frame of Radar's op voorraad hebben en of ze die uberhaupt verkopen.
Het kan namelijk ook zo zijn dat ze alleen enkele design zonnebrillen. Je weet wel van die vliegen ogen.
Je weet nooit of ze M frame of Radar's op voorraad hebben en of ze die uberhaupt verkopen.
Het kan namelijk ook zo zijn dat ze alleen enkele design zonnebrillen. Je weet wel van die vliegen ogen.
Rezne schreef:Maar als ze dealer zijn kunnen ze altijd brillen bestellen.
Maar ja, dan kun je niet passen en moet je er bovendien op wachten. Dan kan je ze net zo goed online bestellen, scheelt de helft.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Wat zou ik kunnen vragen voor een rode Pro M Frame met een grey heater glas?
Oakley is in goede staat...
Oakley is in goede staat...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind die Straight Stem Radar op de Oakley site er allesbehalve Pearl White uitzien in elk geval :-s Ik veronderstel dat die in werkelijkheid wel echt wit is ? Kun je die custom laten maken ? En is het enkel de open gaatjes in de oorveren die een mannelijke versie van een vrouwelijke doen verschillen ?
http://oakley.com/women/pd/4845
Bedankt voor jullie hulp !
PS: op aanraden van dit topic vandaag een VR28 lens binnengekregen voor mijn M-frame en die is geweldig. Thanks
http://oakley.com/women/pd/4845
Bedankt voor jullie hulp !
PS: op aanraden van dit topic vandaag een VR28 lens binnengekregen voor mijn M-frame en die is geweldig. Thanks
De gaatjes in de oorveren heeft niets te maken met M/V dat is de Straight stem zowel voor mannen als vrouwen te verkrijgen.
Waar je een Radar Custom kan laten maken weet ik niet,ik koop eigenlijk al mijn Oakley's op ebay daar worden genoeg Customs aangeboden n datvoor redelijke prijzen.
Je moet wel wat geduld hebben dat er een aangeboden wordt naar je eigen smaak
Waar je een Radar Custom kan laten maken weet ik niet,ik koop eigenlijk al mijn Oakley's op ebay daar worden genoeg Customs aangeboden n datvoor redelijke prijzen.
Je moet wel wat geduld hebben dat er een aangeboden wordt naar je eigen smaak
I live to ride,I ride Passoni
Als je de Feedback van de kopers leest ben je vast overtuigd ,schrik voor een nepper hoef je echt niet te hebben.
Meerdere Forumleden hebben al Oakley's gekocht op Ebay en nog geen negatieve berichten gelezen gewoon doen dus.
succes ermee
Meerdere Forumleden hebben al Oakley's gekocht op Ebay en nog geen negatieve berichten gelezen gewoon doen dus.
succes ermee
I live to ride,I ride Passoni
Desnoods plaats je hier eerst een foto en leg je hem voor aan de experts hier...
Ik heb die Pearl white radar in womens variant en die is wel ECHT wit. Blader eens een paar pagina;s terug. Ik heb er nog een hele rits foto;s van geplaatst. Het zijn ook enkel de pootjes die de mannen van de vrouwenvariant doen verschillen, en de mooiere kleuren natuurlijk Maar das persoonlijk!
eBay is echt wel goed om zaken op te doen. Betaal je tenminste niet die belachelijke euro-prijzen voor een Oakley.
Succes!
edit: Pagina 75 om precies te zijn
eBay is echt wel goed om zaken op te doen. Betaal je tenminste niet die belachelijke euro-prijzen voor een Oakley.
Succes!
edit: Pagina 75 om precies te zijn
Science of Performance!
Daveke schreef:Het zijn ook enkel de pootjes die de mannen van de vrouwenvariant doen verschillen, en de mooiere kleuren natuurlijk Maar das persoonlijk!
DIe fel roze is zoow vet hip:D.
Man die wil ik!!!
Lekker anders doen dan iedereen met een pearl white met blue iridium:(.