Cube
Ik denk; zwart stuurlint en het rood van je zadelpen weg.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Is ook mijn mening.cobra427 schreef:Ik denk; zwart stuurlint en het rood van je zadelpen weg.
Idem hier, evenals een zwart computertjelvgh schreef:Is ook mijn mening.cobra427 schreef:Ik denk; zwart stuurlint en het rood van je zadelpen weg.
Leuk fiets verder, beetje gepersonaliseer kan bij deze fietsen nooit kwaad, maakt ze net wat specialer.Bevallen de wieltjes, wie heeft ze gespaakt?
-
- Forum-lid
hoe bevalt het computertje je?
lijkt me een goedkope oplossing voor een garmin edge 500
lijkt me een goedkope oplossing voor een garmin edge 500
dit computertje is de Bryton Rider 50t, is met mapping en alles erop. tegenhanger van een garmin edge 705 hr+cad. deze bevalt zeer goed. al mijn garmins weggedaan. Garmin is mijns inziens te duur voor wat je krijgt.
tegenhanger voor een edge 500 zou een Rider 35t zijn. goedkoop wordt het natuurlijk nooit, die rider 50T kost 329.99 euro.
@camu, wieltjes zijn zelf gespaakt;) hope pro3 naafjes, dt aerolite spaken, prolock nipples en dt rr1.1 velgen.
tegenhanger voor een edge 500 zou een Rider 35t zijn. goedkoop wordt het natuurlijk nooit, die rider 50T kost 329.99 euro.
@camu, wieltjes zijn zelf gespaakt;) hope pro3 naafjes, dt aerolite spaken, prolock nipples en dt rr1.1 velgen.
Nihil Sin Labore
-
- Forum-lid HC
tandjes! schreef:wat denken jullie? rood of zwart stuurlint?
Een zwarte zadelpen
Ziet er verder mooi uit!
Hoe bevallen de wielen in verglijk met de fabriekssetjes Fulcrum/FFWD etc.
-
- Forum-lid HC
Wit stuurlint en wit zadel, zwarte zadelpen. Het wit komt nl in de decals terug, zo wordt het toch een wat frissere fiets, alles zwart wordt te somber. Heb je tevens een reden om af en toe van stuurlint te wisselen, mocht het wat grauw worden. Wel fizik microtex gebruiken.
Mee eens. Ik zou dan ook nog je bidonhouders wit doen. Helemaal zwart vind ik persoonlijk echt niet mooi.scottpch schreef:Wit stuurlint en wit zadel, zwarte zadelpen. Het wit komt nl in de decals terug, zo wordt het toch een wat frissere fiets, alles zwart wordt te somber. Heb je tevens een reden om af en toe van stuurlint te wisselen, mocht het wat grauw worden. Wel fizik microtex gebruiken.
-
- Forum-lid
toch al een stuk goedkoper als de garminstandjes! schreef:dit computertje is de Bryton Rider 50t, is met mapping en alles erop. tegenhanger van een garmin edge 705 hr+cad. deze bevalt zeer goed. al mijn garmins weggedaan. Garmin is mijns inziens te duur voor wat je krijgt.
de rider 35t kwam op iets van een 150 euro zag, ziet er interessant uit
Hier een paar cube frame's voor heeel weinig:
http://www.bike-discount.de/shop/k326/r ... nnrad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bike-discount.de/shop/k326/r ... nnrad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
@tandjes!: das altijd fijn als je goed je eigen wielen kunt spaken , kan een mooie handgespaakte set misschien nog wel meer waarderen dan 13 in een dozijn fabriekswieltjes.
@feddek hierboven: heb ik ook al eens naar zitten kijken, voor die prijs krijg je wel echt alleen het frame, dus geen balhoofd, vork, achterpad etc etc. Voor een vervanging dus prima, maar als je zelf iets nieuws wil opbouwen ben je er nog niet
@feddek hierboven: heb ik ook al eens naar zitten kijken, voor die prijs krijg je wel echt alleen het frame, dus geen balhoofd, vork, achterpad etc etc. Voor een vervanging dus prima, maar als je zelf iets nieuws wil opbouwen ben je er nog niet