Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 17 okt 2005 19:04

16-10-2005: Kopje van Bloemendaal: 90km
17-10-2005: Verkort ritje langs de Amstel: 63km
Beide tochten heb ik in het lange tenue gedaan. Stevige / schrale noordoosten wind en toch behoorlijk fris hoor, al zeg ik het zelf...
 

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 17 okt 2005 19:46

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 17 Oktober 2005


Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 16 Oktober 2005



Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 16 Oktober 2005

Kom net terug van een lekker clubritje. Het werd in totaal 55 km (we moesten een uur eerder terug zijn wegens een verjaardag die werd gevierd) met een gemiddelde van rond de 28 per uur en daar ben ik wel tevreden mee gezien de wind die er staat en gezien ik me niet helemaal fit voelde (verkoudheid/griep).Om even op de kledingkeuze in te haken: ik had een thermoshirt met korte mouwen aan, een shirtje met korte mouwen met daarbij armstukken en een korte broek. Na een tijdje kreeg ik wel last van mijn knie, ik denk door de kou. Misschien dus eens kniestukken kopen.



Als wij om 10 uur waren weggegaan had ik waarschijnlijk ook met korte broek gefietst. Om 9 uur was het een stuk kouder, maar gelukkig had Han al vroeg de koffie klaar
Fietsen jullie de hele winter door met de jeugd? Flink hoor!


Was je nog langs gekomen dan?? (Ik neem aan dat jij de Trudie van de woensdag-avond bent, toch?)Wij gaan idd de hele winter door fietsen!! Volgende week is het de officieel de laatste keer, maar we zetten door. Wel gaan we onder bepaalde voorwaarden niet hoor, sneeuw, vrieskou enz.Ga je nog meedoen met de E.L. Constandheidsrit? Ik weet het nog niet, ga de week erna mijn testweek in dus dat gaat voor.


Ja ja, dat ben ik dus. Wij fietsen ook elke zondagmorgen en verzamelen om 9 uur bij het clubgebouw. We zien wel wie er dan allemaal zijn (van de woensdagavond).
Ik weet nog niet van de E.L. Constantheidsrit. Ik ben een beetje uitgefietst dit seizoen . Ik ga nu weer spinnen.  Mss als het heel erg mooi weer is dat ik er wel bij ben de 30e.
 

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 18 okt 2005 00:00

Voor het eerst met beenstukken gereden en een trui onder mijn lichte fietsjack.  Met de wind mee, heerlijk , maar er waren stukken met de wind pal op de kop tegen. Brrrrr.Ik vond 2 uur en 53 km wel genoeg voor vanmiddag.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 18 okt 2005 00:01

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 17 Oktober 2005
Vanmiddag ga ik met mijn vrouw iemand opzoeken in het ziekenhuis van Maastricht .
Dus gaat mijn fietsie mee en ik zal daar een uurtje of 3 de heuvels bezoeken.
Ik start ongeveer om 15:30.
Ik zal rijden in een blauw shirt met gele mouwtjes met opschrift TAS daaronder een grijs shirt met lange mouwen.
Verder een grijze 3 kwart.
Groen -witte Koga .
Wie weet tot ziens
Nou vanmiddag dus in omgeving Valkenburg Ik vond het verkeer erg druk en moest vaak stoppen en opletten waarheen ook vond ik het erg koud verder ging het wel
54km
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 18 okt 2005 02:41

Vanavond nog even een stukje gedaan van 35 km was erg koud, wel stevig aangekleed (de muts was al nodig) maar erg lekker en heerlijk rustig zo na half negen.....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 18 okt 2005 13:58

Ik heb geen risico genomen met kou op de spieren. Wel was de rest van mijn benen koud omdat die beenstukken maar een beperkte lengte hebben. Dus vanaf de liezen werd het toch behoorlijk frisjes ! Maar de een kan er beter tegen dan de ander. Ik ben pas happy als de temp. 25C+ is!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 18 okt 2005 15:09

Gister ook ff 60 km gefietst. Had een gemiddelde van 28,5... de eerste keer dit jaar onder de 30. Ik heb verdorie met die windkracht 6 zelfs een stukje op de 39-23 gereden om m'n hartslag onder de 170 te houden met een rpm van 100...
Voor de rest was het gewoon heerlijk weer, had wel de winterjas aan met een lange mouwen Brynje shirt en een driekwart broek, die wind was wel verrekte koud.

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 18 okt 2005 16:06

Gisteravond ook nog even een uur uitgereden na de cross wedstrijden van zaterdag en zondag. Een uurtje hartslag 130 gefietst. Lekker gereden, het was inderdaad fris. Er stond een stevige wind in Noord-Holland.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 18 okt 2005 18:16

hier in Noord Limburg staat er ook een stevige oosten wind dus vandaag maar in het bos gereden met vele hellingen.
Ze zijn hier wel niet zo lang als in het zuiden maar de % ten zijn soms zeker hetzelfde.
Ze zijn zeker te vergelijken met Groesbeek en omgeving.
51km 2:06.

cornelli racing cycles Uden

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 18 okt 2005 20:18

>>>>>>>>>>>>WOESSSSSSSHHHHHHHHH!!!!!Dat ging best wel lekker met zo'n zuidooster in de rug Alleen lag ik een eindje verder bijna in de vaart... Ik ben niet echt een vlieggewicht maar ik had even moeite om mezelf op de dijk te houden. Uiteindelijk toch wel lekker gefietst. 70km in iets meer dan 2 uur.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 19 okt 2005 19:35

Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 18 Oktober 2005
>>>>>>>>>>>>WOESSSSSSSHHHHHHHHH!!!!!
Dat ging best wel lekker met zo'n zuidooster in de rug
Alleen lag ik een eindje verder bijna in de vaart... Ik ben niet echt een vlieggewicht maar ik had even moeite om mezelf op de dijk te houden. Uiteindelijk toch wel lekker gefietst. 70km in iets meer dan 2 uur.

En terug ....zeker met de auto hhhhhhhhhhhhhhsssseow...
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie