We dwalen af maar hij woont ergens in de buurt van slagharen, volgens mij.jorrit10 schreef:Volgens mij trekt hij de sprint aan voor vermeltfoort van de Rijke. Vlak voor zijn actie zag je ze even met elkaar spreken. Beide heren komen ook uit Vlijmen.
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk 4 Beta
Wielrennen op tv
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
In Engeland leek Cavendish wel gestopt te zijn met zijn sprint voor de streep...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Regel dan ff dat er volgend jaar het kampioenschap van Limburg gereden wordt, dan laten we niet- Limlanders niet meedoen, jij ook weer blijQuarantanove schreef:Het BK was op Sporza goed om aan te zien met een grote winnaar.
Wel jammer dat er na de nationale tijdrit trui van Tom Dumoulin er gister net geen tweede kampioenstricot voor een Limburger in zat.
De NOS/NPO komt weer met een 'nieuwe' opzet van een dagelijks avondprogramma over de Tour. Het heet (wederom) De Avondetappe, maar nu met Hermen van der Zandt en Dione de Graaff. http://nos.nl/tour/video/2113885-de-avo ... npo-1.html
Mij lijkt het in ieder geval een leuker programma dan dat van vorig jaar tussen ?19:00-20:00? op de NPO, dat heb ik nauwelijks gekeken. Met Herman van der Zandt is altijd wel te lachen en Dione doet het bij het schaatsen altijd wel goed.
Denken jullie dat dit programma van de NPO weer een beetje aantrekkelijk wordt of blijft de Belg alsnog als enige over om een degelijke gesprek over wielrennen te volgen?
Mij lijkt het in ieder geval een leuker programma dan dat van vorig jaar tussen ?19:00-20:00? op de NPO, dat heb ik nauwelijks gekeken. Met Herman van der Zandt is altijd wel te lachen en Dione doet het bij het schaatsen altijd wel goed.
Denken jullie dat dit programma van de NPO weer een beetje aantrekkelijk wordt of blijft de Belg alsnog als enige over om een degelijke gesprek over wielrennen te volgen?
-
- Forum-lid
Lijkt me een leuk programma maar dit soort dingen zijn wel erg afhankelijk van de gasten. Hermen van der Zandt is in ieder geval wel zelf een wielrenner dus heeft affiniteit met de sport.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
En Dione is leuker om naar te kijken dan die stoffige Belgen
En Dione is leuker om naar te kijken dan die stoffige Belgen
Less is bore
-
- Forum-lid
Is hij wielrenner? In welke categorie rijdt hij?Fietsen?altijd schreef:Lijkt me een leuk programma maar dit soort dingen zijn wel erg afhankelijk van de gasten. Hermen van der Zandt is in ieder geval wel zelf een wielrenner dus heeft affiniteit met de sport.
-
- Forum-lid
Mijn voorkeur ging altijd al naar Vive le Velo boven de Avondetappe maar dat kwam denk ik vooral dat ik die arrogante Smeets zo slecht vond.sprint100 schreef: Denken jullie dat dit programma van de NPO weer een beetje aantrekkelijk wordt of blijft de Belg alsnog als enige over om een degelijke gesprek over wielrennen te volgen?
Ik heb begrepen dat er tijdens deze Tour geen Tourdujour zal zijn en dat vond ik de laatste jaren veruit het leukste omlijstende Tourprogramma.
De omlijstende programma zijn vaak ook nog eens amusanter dan de rechtstreekse etappeuitzendingen.
-
- Forum-lid
Vive le Vélo start dit jaar pas vanaf 12 juli. Wachten tot na de EK-finale dus.
Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk
-
- Forum-lid
@Quarantanove: Toeristenklasse.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
Waarom is er geen Tour de Jour?
VLV is in basis prima maar vaak zitten er zeer saaie gasten en dan is er meteen niks meer aan.
VLV is in basis prima maar vaak zitten er zeer saaie gasten en dan is er meteen niks meer aan.