Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
-
- Forum-lid
Hoi allemaal,
Ik heb sinds 2 jaar tot volle tevredenheid de Bryton 50, maar ik heb het gevoel dat het de laatste tijd steeds langer duurt voordat de Bryton de goede locatie heeft gevonden op de kaart. Iemand hier ervaring mee?
- Jelger -
Ik heb sinds 2 jaar tot volle tevredenheid de Bryton 50, maar ik heb het gevoel dat het de laatste tijd steeds langer duurt voordat de Bryton de goede locatie heeft gevonden op de kaart. Iemand hier ervaring mee?
- Jelger -
Ik heb zelf ook een Rider 50 gehad en ik kan me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat bij het bijwerken van het toestel in Bryton Bridge ook informatie over de satellieten wordt bijgewerkt. Daardoor heb je sneller een fix. Bij de FAQ van de Rider 60 vind ik daar wel iets over, maar niet bij de Rider 50. In ieder geval het proberen waard.jelgervandermeer schreef:Hoi allemaal,
- Jelger -
-
- Forum-lid
Ik zal er eens naar gaan kijken! Dank je wel voor je hulp.jandoedel schreef:Ik heb zelf ook een Rider 50 gehad en ik kan me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat bij het bijwerken van het toestel in Bryton Bridge ook informatie over de satellieten wordt bijgewerkt. Daardoor heb je sneller een fix. Bij de FAQ van de Rider 60 vind ik daar wel iets over, maar niet bij de Rider 50. In ieder geval het proberen waard.jelgervandermeer schreef:Hoi allemaal,
- Jelger -
Vandaag mijn Bryton 20+ eindelijk geregistreerd. Ik heb lekker gefietst en wil de track opslaan op mijn computer om deze handmatig naar MyBryton te uploaden.
Ik krijg de volgende melding:
"Sorry, Tracks opslaan mislukt... Probeer het nu opnieuw"
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar het mag niet baten. Ik heb de update gedownload en geinstalleerd van de BrytonBridge software, maar ook dit zet geen zoden aan de dijk.
heeft iemand hier ervaring mee? ik lees hier en daar op het forum wel terug dat men het probeert met de oude software, maar die kan ik nergens vinden.
Mvg Tias
NB ook op een andere device/laptop werkt het niet.
Ik krijg de volgende melding:
"Sorry, Tracks opslaan mislukt... Probeer het nu opnieuw"
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar het mag niet baten. Ik heb de update gedownload en geinstalleerd van de BrytonBridge software, maar ook dit zet geen zoden aan de dijk.
heeft iemand hier ervaring mee? ik lees hier en daar op het forum wel terug dat men het probeert met de oude software, maar die kan ik nergens vinden.
Mvg Tias
NB ook op een andere device/laptop werkt het niet.
-
- Forum-lid
Heb dit mijn mijn eerste upload ook gehad met mijn 20+. Ging om 6 tracks.
Ben dus benieuwd waar het aan ligt.
Was de eerste keer dat ik tracks uploadde, dus wellicht heb ik zelf iets verkeerd gedaan. Wat ik wel jammer vond, was dat ik mijn tracks kwijt was. Hierbij zat ook mijn Cingle tocht afgelopen zomer.
Ben dus benieuwd waar het aan ligt.
Was de eerste keer dat ik tracks uploadde, dus wellicht heb ik zelf iets verkeerd gedaan. Wat ik wel jammer vond, was dat ik mijn tracks kwijt was. Hierbij zat ook mijn Cingle tocht afgelopen zomer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- alliance_0
- Forum-lid
Volgens mij gaat dit topic over de Rider 50.
Het knopje om een rit te starten is stuk. Plastic heeft het begeven kan het wel aan/uit zetten met een luciferstokje.
Ik zie nu ook dat het andere knopje voor aan/uit het plastic ook aan het begeven is.
En dit na twee jaar.
Ik zie nu ook dat het andere knopje voor aan/uit het plastic ook aan het begeven is.
En dit na twee jaar.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein