Vandaag gefietst in 2013
-
- Forum-lid
@legrimpeur: wat een afstand, zeg!
Wat een feest om al die "buitenland" verslagen te lezen! Keep them coming!
- Globeskater1983
- Forum-lid
Afgelopen donderdag gigantisch in elkaar gestort tijdens fietsen, hongerklop en hitte wss dus was wel beetje angstig om vandaag weer op de fiets te stappen.. vandaag toch de afspraak met twee fietsvriendinnen maar nagekomen en een heerlijk rondje van 75km gefietst over de Utrechtse Heuvelrug! Wat is het daar mooi zeg.. we hebben heerlijk rustig gefietst, heb het vertrouwen weer terug en toch een mooi aantal km gereden.. snelste in afdaling 57,3km/u en das snelste dat ik dit jaar gehaald heb... krijg wel zin om eens richting de bergen weer te gaan. dat is door blessures er de laatste jaren niet van gekomen!
Wat een heerlijke verslagen toch! Vooral van de forumleden die in het buitenland fietsen. Keep up the good work!
Vandaag voor het eerst sinds mijn val 3 weken geleden buiten op de racefiets gereden. De bedoeling was om te kijken hoe het zou gaan. Maximaal een uurtje of maximaal zo'n 25-30 kilometer. Het werden uiteindelijk 60 kilometers in net geen 2,5 uur. Lekker rustig aan gereden en genoten van het heerlijke weer. Het was druk op de fietspaden en vooral op de Vliet was het erg druk met sloepjes en bootjes!
Vanaf afgelopen woensdag slik ik 's-nachts tramadol (nee, geen epo) en daardoor is vanaf vrijdag de pijn van mijn gekneusde ribben echt een enorm stuk minder geworden, zeg maar zeker zo'n 75%. Slaap een stuk rustiger en beter en dat komt waarschijnlijk het herstel ten goede. En dan pak je de dagelijkse bezigheden als boodschappen doen enzo ook weer wat makkelijker op.
Heb ook nog effe de bewuste bocht bij de Delftse Hout gereden. Ligt nog steeds vol met bloesem, alleen nu niet meer nat en dus ook niet meer glad! Al met al viel is het fietsen me niet tegengevallen. De rest van de dag lekker rustig aan en vanavond natuurlijk bbq-en, net zoals de rest van Nederland.
Route
Vandaag voor het eerst sinds mijn val 3 weken geleden buiten op de racefiets gereden. De bedoeling was om te kijken hoe het zou gaan. Maximaal een uurtje of maximaal zo'n 25-30 kilometer. Het werden uiteindelijk 60 kilometers in net geen 2,5 uur. Lekker rustig aan gereden en genoten van het heerlijke weer. Het was druk op de fietspaden en vooral op de Vliet was het erg druk met sloepjes en bootjes!
Vanaf afgelopen woensdag slik ik 's-nachts tramadol (nee, geen epo) en daardoor is vanaf vrijdag de pijn van mijn gekneusde ribben echt een enorm stuk minder geworden, zeg maar zeker zo'n 75%. Slaap een stuk rustiger en beter en dat komt waarschijnlijk het herstel ten goede. En dan pak je de dagelijkse bezigheden als boodschappen doen enzo ook weer wat makkelijker op.
Heb ook nog effe de bewuste bocht bij de Delftse Hout gereden. Ligt nog steeds vol met bloesem, alleen nu niet meer nat en dus ook niet meer glad! Al met al viel is het fietsen me niet tegengevallen. De rest van de dag lekker rustig aan en vanavond natuurlijk bbq-en, net zoals de rest van Nederland.
Route
Rondje Woonplaats, Bakel, Milheeze, Overloon (via Siberie, waar het toch al warm was...), Oploo, Gemert, Woonplaats. Dikke 60 km, genoeg voor een lome zondagochtend.
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
-
- Forum-lid
Net terug van een rondje 80km. Leeuwarden-Akkrum-Heerenveen-Joure-Leeuwarden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dan zijn we elkaar misschien wel tegengekomen.goosman schreef:Rondje Woonplaats, Bakel, Milheeze, Overloon (via Siberie, waar het toch al warm was...), Oploo, Gemert, Woonplaats. Dikke 60 km, genoeg voor een lome zondagochtend.
Ik was met mijn club vanuit Deurne naar America, Veulen, Leunen, Merselo, Via het Zwarte water naar Overloon, dan Rips, Miheeze en weer Deurne.
Erg rustige en mooie route.
-
- Forum-lid
@stephan68: goed nieuws!
Vanochtend een rustig rondje West-Friesland gedaan.
Het was veel te warm om aan het gemiddelde te denken.
102 km verder was ik zeiknat van het zweet.
Dus eerst een waterijsje genomen en daarna een lauwe douche.
Nu genieten van het weer.
Het was veel te warm om aan het gemiddelde te denken.
102 km verder was ik zeiknat van het zweet.
Dus eerst een waterijsje genomen en daarna een lauwe douche.
Nu genieten van het weer.
Precies, en met die instelling heb ik een mooi rondje Alblasserwaard gedaan met twee heren van het clubje, waaronder één forumlid. Genieten van het zomerse weer, je niet druk maken en zien hoe alles in bloei staat. Het is veel te warm om je uit te sloven.theov schreef: Het was veel te warm om aan het gemiddelde te denken.
Op het terrasje gezeten in Hoornaar, en ik maar denken dat dat een insect is. Weer wat geleerd. Dorpjes gezien waar ik nog nooit geweest ben, goed voor 80 km, vind ik een hele prestatie in die warmte.
Leermomentje; een zwarte helm in niet "cool" als het 30 graden in de schaduw is.
Veni. Vidi. Fietsie.