Wel vreselijk mooi imho, met dat schitterende motorblok achterin.
Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 41047
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 41047
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat was een Murciélago 



Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 14129
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Nou Daniel, jeugdroom in duigen -:)
Dat oude spul rijd voor geen meter. Ik heb een keer een 911 turbo uit '88 gereden.
Nou als die turbo erin kwam levensgevaarlijk (met half gas)
Maar wel gaaf toch, echt nog werken. Geen zicht, blij als je hem in een andere versnelling krijgt etc.
Dat oude spul rijd voor geen meter. Ik heb een keer een 911 turbo uit '88 gereden.
Nou als die turbo erin kwam levensgevaarlijk (met half gas)
Maar wel gaaf toch, echt nog werken. Geen zicht, blij als je hem in een andere versnelling krijgt etc.
-
- Forum-lid
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 08 feb 2024 21:03
-
- Forum-lid
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 08 feb 2024 21:03
911 Turbo uit die periode....'widow maker'
Ja nu vermeld je wat. De oeroude torsiestang en dan die brute turbo. Vanaf de 964 is de ophanging gewoon modern.wasbeer2006 schreef: ↑19 apr 2024 09:42
Dat oude spul rijd voor geen meter. Ik heb een keer een 911 turbo uit '88 gereden.
Nou als die turbo erin kwam levensgevaarlijk (met half gas)
Ik daag je uit om een goed onderhouden 964 met 250pk af te schudden op circuit met bijvoorbeeld een huidige M3. Die zal wel wat sneller zijn op de rechte stukken, maar na 3 rondjes staat ie huilend aan de kant omdat de remmen oververhit zijn. 964

Ik heb de mijne (te vroeg) verkocht en heb er nog altijd spijt van. Hij moest plaats ruimen voor iets nieuws maar was achteraf gezien eigenlijk onvervangbaar.Patrick VB schreef: ↑19 apr 2024 09:44Klopt helemaal. Een 964 haalt de laatste jaren waanzinnige verkoopsprijzen.

Ik wilde het net zeggen: Zo'n 964 is idd prima maar zo'n Lambo moet je eigenlijk met een Turbo vergelijken. Die Lambo heeft een hele dikke rauwe rand, waar je automatisch voorzichtig van wordt (als je een beetjeverstand hebt). De 964 Turbo een rauw randje dat ergens halfgas verstopt zit, maar minder erg dan de 930 (de broer van een vriend HAD er ooit eentje en die heeft hem te laat verkocht).
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 41047
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Haha, die had ik ook. En een zilveren 911 turbo, een Datsun 240 en een Mercedes SL. Vast nog meer, maar kan niet meer herinneren.
Less is bore
De Countach reed ik altijd in Testdrive, CGA in 3-kleuren op de PC386 met 4 MB RAM !!

