Ik kon het gisteren niet laten om bij de Mantel Sale een Stages crankarm te bestellen..
Is wel een Demo model maar mag toch wel hopen dat het meevalt qua beschadigingen..
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik kon het gisteren niet laten om bij de Mantel Sale een Stages crankarm te bestellen..
Ik hou het forum op de hoogte. Wat ik intussen al geleerd heb bij Alie, is dat de pasvorm soms een gok is. Maar ik heb de rode jas eens op een Gabba gelegd, en dat scheelt niets. De flap op de rode jas is wel dunner dan de rest van het materiaal. Straks ga ik een ritje maken.ypuh schreef: ↑13 nov 2018 09:04 @i-mac, die jacks zien er wel goed uit. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Kan mij voorstellen dat ze in China gewoon met dezelfde stoffen werken inmiddels. Merken als Assos maken dan ook het verschil in pasvorm op de fiets, afwerking (geen gescheurde ritsen of naden) of door 17(!) of meer verschillende stoffen te mengen in verschillende panelen. Van dat laatste betwijfel ik het nut.