Canyon
Nieuwe dura ace lijkt me sterk aangezien die niet op tijd gereleased zal worden voor de 2017 modellen...gamiel schreef:Weet iemand of de Ultimate CF SLX frames gewijzigd word voor 2017? Kleuren en/of afmontage-opties (nieuwe Dura Ace bijvoorbeld) kan ik me iets bij voorstellen, maar het gaat me meer om daadwerkelijke wijzigingen in het frame/vork. De Canyon-chat houdt zich op de vlakte ....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
CF SL zou wel eens vernieuwd kunnen worden, volgt meestal de CF SLX
Is het niet zo dat wanneer de CF SLX een nieuw frame krijgt, het oude frame de nieuwe CF SL wordt?monsieurpinot schreef:CF SL zou wel eens vernieuwd kunnen worden, volgt meestal de CF SLX
Ik vermoed dat de cyclus van ieder 3 jaar een frame revisie wordt gehanteerd. Wat mij betreft prima.
Het ziet er inderdaad naar uit dat er dit jaar een CF SLX disc komt. Ook omdat bij de aankondiging van de Endurace CF SLX, de aerodynamica werd vergeleken met de CF SLX Disc op de website van Canyon zelf. Die kwam iets beter uit de bus en daar zullen ze wel mee gaan adverteren.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
nee, volgens mij is de CF SL ongelijk aan de CF SLX, ook gezien vorige CF SLX en huidige CF SL gewoon een tijd naast elkaar zijn verkocht (zal vast een verschil in stijfheid, carbonsoort etc en dus prijs etc).roet schreef:Is het niet zo dat wanneer de CF SLX een nieuw frame krijgt, het oude frame de nieuwe CF SL wordt?monsieurpinot schreef:CF SL zou wel eens vernieuwd kunnen worden, volgt meestal de CF SLX
Ik vermoed dat de cyclus van ieder 3 jaar een frame revisie wordt gehanteerd. Wat mij betreft prima.
Het ziet er inderdaad naar uit dat er dit jaar een CF SLX disc komt. Ook omdat bij de aankondiging van de Endurace CF SLX, de aerodynamica werd vergeleken met de CF SLX Disc op de website van Canyon zelf. Die kwam iets beter uit de bus en daar zullen ze wel mee gaan adverteren.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC