Het grote Giro d'Italia 2011 topic
Bij het zien van het tv-beeld van Weylandt kreeg ik een misselijk gevoel. Zijn gezicht zag er daar al niet goed uit plus de kleur.
Heftig dit !
Vorige week op vakantie heb ik zelf met hoge snelheid vele afdalingen gedaan.
Leuk om te doen maar niet de hele tijd bij stil gestaan dat zoiets ook fout kan gaan....
Voor de nabestaanden zeer vervelend dat de tv-beelden zomaar overal te zien zijn. Dat is het jammer aan dit media-tijdperk.
RIP
Heftig dit !
Vorige week op vakantie heb ik zelf met hoge snelheid vele afdalingen gedaan.
Leuk om te doen maar niet de hele tijd bij stil gestaan dat zoiets ook fout kan gaan....
Voor de nabestaanden zeer vervelend dat de tv-beelden zomaar overal te zien zijn. Dat is het jammer aan dit media-tijdperk.
RIP
- chassepatate
- Forum-lid
H&H schreef:Alp d'Huez53:15 schreef:Zie op Twitter dat Jeroen van Inkel van Qmusic er de slappe lach van kreeg op de radio. Hoe kansloos kun je zijn.......
Eikel, vond het altijd wel leuk om naar hem te luisteren. Maar zo te zien heeft hij geen enkel stukje fatsoen.
Dat is wel het commentaar wat je kunt verwachten van een (ex) junk...
-
- Forum-lid
Ongelooflijk dit, wel heel goed van youtube dat ze alle filmpjes er ook weer af gehaald hebben.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Vandaag ben ik even wat minder fan van de giro d`italia.
Het is echt heel erg triest!!! Onvoorstelbaar!!!
Het is echt heel erg triest!!! Onvoorstelbaar!!!
Bottecchia schreef:Wat een drama zeg. Vanuit het niets slaat in een fractie van een seconde het noodlot toe en laat een ravage achter. De ronde die hem een jaar geleden in dezelfde etappe nog de vreugde van een overwinning schonk is hem nu noodlottig. En dat terwijl hij niet eens zou starten.
Vredelijk nieuws voor de mensen die hem verliezen. Waarschijnlijk nauwelijks te bevatten voor zijn zwangere vriendin.
Tja, dat spookte bij mij ook continu door mijn hoofd op weg van werk naar huis. Hoe hard kun je teruggeworpen worden op de keiharde realiteit en hoe onverwacht kan dat gebeuren!
Hoe onwerkelijk, leeg en onrealistisch moet de wereld er nu voor zijn vriendin uit zien. Pats, boem en alles weg in een split second. Niets meer over afgezien van het feit dat ze zijn kind draagt en de herinneringen die blijven.
Sjongejonge. Ik zag destijds in 1995 de beelden live van Casartelli zijn val. Wouter lag er net zo bij en ik had ampele hoop. Wouter heeft er waarschijnlijk allemaal niets van meegekregen hetgeen ik althans hoop. Maar wat een donderslag bij heldere hemel voor zijn vriendin en familie.
Dat wordt morgen net zo'n etappe als destijds naar Pau. Kan en moet niet anders.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock