Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint Parijs - Roubaix?

anaszi2.0
Forum-lid

anaszi2.0 11 apr 2010 21:20

Wat een kwal die Boonen, lekker makkelijk alles afschuiven

idske
Forum-lid

idske 11 apr 2010 22:01

Dijkstra: "Kijk, Cancelara maakt zn handen schoon aan zn band...."

Die gast weet echt niks van de techniek van fietsen. En dan zegt hij het ook nog met zo'n overtuiging dat hij het zeker weet... Hou dan gewoon je mond.

martijnnnn
Forum-lid

martijnnnn 11 apr 2010 22:08

Als Boonen nog zo goed was...zat hij toch wel bij Hushovd en Flecha? Geen goede verliezer....

eelcoz

eelcoz 11 apr 2010 22:10

Hoewel Cancellara waarschijnlijk sowieso gewonnen had omdat hij gewoon de sterkste was, vond ik dat Boonen bij de demarrage van Cancellara vreselijk zat te blunderen. Eerst zelf een paar keer gas geven op een kasseistrookje, en vervolgens achterin het groepje gaan zitten om een krentenbol te eten (zonder op te letten). En ja, toen was Cancellara ineens vertrokken. Ik begrijp het absoluut niet. Hoe dom kan je zijn.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 11 apr 2010 22:20

eelcoz schreef:Hoewel Cancellara waarschijnlijk sowieso gewonnen had omdat hij gewoon de sterkste was, vond ik dat Boonen bij de demarrage van Cancellara vreselijk zat te blunderen. Eerst zelf een paar keer gas geven op een kasseistrookje, en vervolgens achterin het groepje gaan zitten om een krentenbol te eten (zonder op te letten). En ja, toen was Cancellara ineens vertrokken. Ik begrijp het absoluut niet. Hoe dom kan je zijn.

+ 1

Bewijst maar weer eens dat Cancellara ook nog eens een zeer intelligente renner is.
"Cancellara rijdt alsof tie een brommer heeft ingeslikt." Maarten Ducrot
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

caranium
Forum-lid

caranium 11 apr 2010 22:25

Al zijn collega's waren vol lof over de fantastische wijze waarop Cancellara had huisgehouden, Tom kon geen compliment over zijn lippen krijgen. Hij vond het eigenlijk ook niet eerlijk dat Fabian ging toen hij zat te eten, en er was niemand die mee wou werken. Als je dan ook zo goed was, waarom ging je dan zelf niet? Of met Flecha mee? Slechte verliezer!
Time flies like the wind, fruit flies like banana´s

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 apr 2010 22:28

Ik heb geen tv beelden gezien van Tom. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk, en toe aan een glimlach...
Less is bore

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 11 apr 2010 22:29

1 moment van onachtzaamheid zorgt idd voor de vervroegde beslissing. Jammer, ik had gehoopt op het puntje van m'n stoel te zitten vanmiddag....

Na dat moment zat de koers op slot. De meesten legden zich direct neer bij het feit dat ze reden voor de 2e plaats. Dat bleek ook uit de reacties van de renners na aankomst.

Boonen zal goed ziek zijn van de afgelopen week; eerst op eigen heilige grond eraf gereden worden en vervolgens door een stommiteit ook P-R verknallen. Ik denk dat ie geen zin had in een podium ceremonie....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 11 apr 2010 22:33

Ik kan me anders wel vinden in de opmerking van Boonen. Ze gaven het wel erg makkelijk op. Feitelijk was het al gebeurd voor de koers was begonnen. Want wie heeft er nu wat geprobeerd om het Cancellara lastig te maken? Ze rijden samen met Cancellara naar de finale en als hij aanvalt strijkt men de vlag. Moet je eens kijken hoe groot die groep nog was op het moment van de aanval.

Kijk, Cancellara was ijzersterk dus of ze hem van een overwinning hadden kunnen afhouden betwijfel ik. Maar om hem dan maar meteen te laten rijden.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 11 apr 2010 22:37

Daniel1975 schreef:Ik heb geen tv beelden gezien van Tom. Ben wel nieuwsgierig eigenlijk, en toe aan een glimlach...
Even op WT lezen... ;)

@paulusR3: Ik heb het in dit topic voor de koers ook al geschreven, maar op wat baseer jij dat Boonen, als hij wel voorin had gezeten, Cancellara bij een demarrage had kunnen volgen? En anders bij de tweede demarrage (die er had gekomen als Boonen in eerste instantie had kunnen volgen)? Of een derde?

Ik heb het idee dat het krachtsverschil tussen Cancellara en Boonen nog niet helemaal op de juiste waarde is geschat.

tiest
Forum-lid HC

tiest 11 apr 2010 22:41

Jesus loopt over water, Cancellara loopt over Jesus. Wat een vertoning!

em
Forum-lid

em 11 apr 2010 22:41

Ik hou juist wel van zo'n reactie als die van TB. Het is toch genieten als een renner zijn ware emoties toont op die manier?

Plaats reactie