In navolging van Danv.: Chineze TT
- geertjan5
- Forum-lid
Dan alsnog de foto van Warns. Gelijk een mooie voor het mooie koppen topic:D
Toen de disc nog maar net in huis was:
de dag erna in het frame:
Nu met voorwiel:
En achterwiel alleen:
met een mooie tekst er boven:
Nu met bord van de hoofdsponsor (de zefde als op de disc staat):
Tot slot. Omdat sommige perse een foto willen op de grote plaat:D
Na 11 april volgen er nog wel foto's in hopelijk betere omstandigheden:)
Vandaag weer 5 kwartier gereden op deze fiets. Ging opzich wel aardig maar het blijft nog wel wennen.
Toen de disc nog maar net in huis was:
de dag erna in het frame:
Nu met voorwiel:
En achterwiel alleen:
met een mooie tekst er boven:
Nu met bord van de hoofdsponsor (de zefde als op de disc staat):
Tot slot. Omdat sommige perse een foto willen op de grote plaat:D
Na 11 april volgen er nog wel foto's in hopelijk betere omstandigheden:)
Vandaag weer 5 kwartier gereden op deze fiets. Ging opzich wel aardig maar het blijft nog wel wennen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- geertjan5
- Forum-lid
dan zal ik het zadel nog even een stukje omlaag zetten. Hoeveel zou hij ongeveer nog omlaag moeten eerst nog maar 1 cm?
Sorry tom dat ik sneller was:P in luinjebert zou je revance kunnen nemen. Al wil ik daar dik 2 km/h harder rijden als de omstandigheden beter/normaal zijn. Ook is het parcours dubbel zo lang.
Sorry tom dat ik sneller was:P in luinjebert zou je revance kunnen nemen. Al wil ik daar dik 2 km/h harder rijden als de omstandigheden beter/normaal zijn. Ook is het parcours dubbel zo lang.
Ik voelde me ook niet super, haha In Luinjeberd wil ik tegen de 40 gemiddeld gaan rijden, maar 't is natuurlijk wel een stukje verder
Hoe hoog je 't zadel hebt, moet je natuurlijk een beetje op gevoeld doen. Ik zet 't zadel van m'n koersfiets altijd wel wat hoger als ik een TT rij Het is een beetje een trial and error proces denk ik.. Ik zou 't met kleine stapjes doen.
Hoe hoog je 't zadel hebt, moet je natuurlijk een beetje op gevoeld doen. Ik zet 't zadel van m'n koersfiets altijd wel wat hoger als ik een TT rij Het is een beetje een trial and error proces denk ik.. Ik zou 't met kleine stapjes doen.
- geertjan5
- Forum-lid
Inderdaad warmrijden was er niet eens bij. Je reed wel maar werd niet warm:-P Stond ook blauwbekkend aan de start..
Vorig jaar reed ik in Luinjebert al 40. Dus als ik daar onder zit dan is de fiets gratis af te halen:P
Vorig jaar reed ik in Luinjebert al 40. Dus als ik daar onder zit dan is de fiets gratis af te halen:P
-
- Forum-lid
Geert Jan schreef:Dus als ik daar onder zit dan is de fiets gratis af te halen:P
Dan meldt ik mij graag bij deze als eerste kandidaat aan Zal Piet P. even bellen dat hij dan windkracht 10 met veel hagel, sneeuw en ijzel moet voorspellen.
Geert Jan schreef:Inderdaad warmrijden was er niet eens bij. Je reed wel maar werd niet warm:-P Stond ook blauwbekkend aan de start..
Haha, ik denk dat ik er wel op pas. Ik ga de dagen van te voren wel rustig aan doen en ook richting de 40 proberen!
Ik stond trouwens heel decadent warm te tacxen op de veranda
- geertjan5
- Forum-lid
haha Mister-arby dan ben je de 1e:P
de dagen van tevoren rustig aandoen zit er voor mij niet bij. Zondag almere en dinsdag clubkampioenschap. Al denk ik dat ik de 2e niet rijd.
Reed je warm onder dat afdakje van het paviljoen waar je je moest inschrijven?:P wel een goeie! ik heb mn tacx maar niet gebruikt want daar is die nog te nieuw voor:P
de dagen van tevoren rustig aandoen zit er voor mij niet bij. Zondag almere en dinsdag clubkampioenschap. Al denk ik dat ik de 2e niet rijd.
Reed je warm onder dat afdakje van het paviljoen waar je je moest inschrijven?:P wel een goeie! ik heb mn tacx maar niet gebruikt want daar is die nog te nieuw voor:P
Hallo!
Je schrijft in je eerste post dit: ''Ik had afgelopen jaar tegen mezelf gezegt: als je dit jaar een tijdrit rijd met > 40km/h dan geef ik mijzelf een tijdritfiets cadeau. Helaas het werd 39.81 km/h gemiddeld. Achja afgerond 40 toch???''
Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde snelheid is die je op dit moment haalt? En wat je doel is om nog te gaan halen?
Je schrijft in je eerste post dit: ''Ik had afgelopen jaar tegen mezelf gezegt: als je dit jaar een tijdrit rijd met > 40km/h dan geef ik mijzelf een tijdritfiets cadeau. Helaas het werd 39.81 km/h gemiddeld. Achja afgerond 40 toch???''
Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde snelheid is die je op dit moment haalt? En wat je doel is om nog te gaan halen?
Trek 2.1 2010
- geertjan5
- Forum-lid
mijn snelheid was in Warns 38,?? echter was dit in de beroerdste omstandigheden die je maar kan wensen. (regen, harde wind, nog net geen sneeuw) Ook had ik er gewoon open wielen in met die wind heb je er toch geen voordeel van. Ook is de houding nog niet ideaal meer begint er wel veel op te lijken.
Het rondje van Warns is ook niet echt mijn ding. Doe mij maar iets langer. Tussen de 12 en 16 km.
Mijn doel voor dit jaar is 43 gemiddeld.
Vanwaar je vraag als ik vragen mag? Zelfde leeftijd?
Het rondje van Warns is ook niet echt mijn ding. Doe mij maar iets langer. Tussen de 12 en 16 km.
Mijn doel voor dit jaar is 43 gemiddeld.
Vanwaar je vraag als ik vragen mag? Zelfde leeftijd?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lijkt je dat niet bijzonder onrealistisch? Je wilt veel harder rijden op een langere afstand.. Stel jezelf 1e maar eens tot doel om 40 gemiddeld te rijden en dan niet in een uitslag, maar echt 40 gemiddeld. Stapjes van 1 km/h in je doelen lijkt me een stuk beter voor je motivatie, 5 km/h harder gaan rijden is absurd veel.