Vandaag gefietst in 2010?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik wil niemand tegen me in het harnas jagen, maar toch.....bij mij in de buurt ligt er (nog) niets. Schone en droge wegen. Alleen hier en daar nog wat zoutresten.
[quote="Robbebopper"]Ik wil niemand tegen me in het harnas jagen, maar toch.....bij mij in de buurt ligt er (nog) niets. Schone en droge wegen. Alleen hier en daar nog wat zoutresten.[/quote]
Hoi,
Ik vrees dat dat helemaal klopt. Ik was Zaterdag/Zondag in Eindhoven (Geldrop) en daar sneeuwde het Zondag wel maar bleef niet liggen.
Toen Zondagmiddag met de trein naar Almere. Bij Boxtel bleef de sneeuw in ene wel zichtbaar liggen.
Hier zeker 5cm (en er was al wat gesmolten) en nu WEER een ijsvloer van opgevroren sneeuw
Die sneeuw is niet erg maar wel zoals het er nu bij ligt nadat die opgesmolten sneeuw weer bevroor.
Mvg, Zorro
Hoi,
Ik vrees dat dat helemaal klopt. Ik was Zaterdag/Zondag in Eindhoven (Geldrop) en daar sneeuwde het Zondag wel maar bleef niet liggen.
Toen Zondagmiddag met de trein naar Almere. Bij Boxtel bleef de sneeuw in ene wel zichtbaar liggen.
Hier zeker 5cm (en er was al wat gesmolten) en nu WEER een ijsvloer van opgevroren sneeuw
Die sneeuw is niet erg maar wel zoals het er nu bij ligt nadat die opgesmolten sneeuw weer bevroor.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="mao"]Zomaar zondag ochtend lekker 60km minden in de Randstad wezen tuffen op m,n fietsje, wie zegt dat Nederland niet mooi kan zijn
[/quote]
Nu ben ik toch heel benieuwd wat er zo mooi is dat imageshack het niet geschikt vindt om te hosten
[/quote]
Nu ben ik toch heel benieuwd wat er zo mooi is dat imageshack het niet geschikt vindt om te hosten
Gister een uurtje door de koude heen gefiets. En daar ben ik heel trots op. Na vijf minuten had ik het al gehad. Bah. Ik had het gewoon kkkoud. Niet normaal, vooral tegen de wind in.
Daarna een half uurtje buik, rug en romp oefeningen gedaan...bleergg.
Daarna een half uurtje buik, rug en romp oefeningen gedaan...bleergg.
-
- Forum-lid
Vanochtend gingen de gordijnen open....en ja hoor, het is weer een witte wereld.
Eerst lekker ontbeten met de meiden, om daarna met de ss-mtb door de sneeuw te gaan crossen.
Bij mij in de buurt heb je een schitterend park, daar kan je over een pad van ruim 2km lekker crossen. Bruggetjes, scherpe bochten, heuveltjes, kuilen en alles wat een cross leuk maakt, het is er.
Ik heb dit rondje 8 keer gefietst en vond het toen welletjes. Het was flink werken, maar wat heb ik een lol gehad daar!!
Voor de liefhebbers heb ik na afloop wat foto's gemaakt. En zo'n winterochtend geeft altijd mooie plaatjes op:
Eerst lekker ontbeten met de meiden, om daarna met de ss-mtb door de sneeuw te gaan crossen.
Bij mij in de buurt heb je een schitterend park, daar kan je over een pad van ruim 2km lekker crossen. Bruggetjes, scherpe bochten, heuveltjes, kuilen en alles wat een cross leuk maakt, het is er.
Ik heb dit rondje 8 keer gefietst en vond het toen welletjes. Het was flink werken, maar wat heb ik een lol gehad daar!!
Voor de liefhebbers heb ik na afloop wat foto's gemaakt. En zo'n winterochtend geeft altijd mooie plaatjes op:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier was het afhankelijk van door welke gemeente je reed goed te doen. Zoetermeer krijgt de prijs voor het slechtste strooi- en schuifwerk, Bleiswijk de prijs voor het beste. Tries dat je op de gemeentegrens zo duidelijk het verschil kunt zien.
Verder heerlijk gereden onder supermooie omstandigheden. Wel de ATB gepakt, rijdt iets veiliger. 2uur10 duurtraining langs de Rotte Meren en deeltje Groene Hart.
Verder heerlijk gereden onder supermooie omstandigheden. Wel de ATB gepakt, rijdt iets veiliger. 2uur10 duurtraining langs de Rotte Meren en deeltje Groene Hart.
Less is bore
Vandaag het plan opgevat om in de bossen te gaan spelen met de mtb, maar al na de eerste bocht bleek het dunne laagje sneeuw een spiegelgladde opgevroren ondergrond te bedekken. Jammer dus, dan maar de weg opgegaan voor 50 km mtb wegkilometers.