Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup 2010

corniel
Forum-lid HC

corniel 05 dec 2009 13:32

superrose schreef:nee daar ben ik veel te langzaam voor (..)
Dat is echt onzin! Het feit dat je wellicht geen 40 km/u gaat halen betekent heel nadrukkelijk niet dat je te langzaam gaat.

Ik ga geen opgegeven verwachtingen van deelnemers communiceren, maar ik kan je wel vertellen dat deze op dit moment tussen de 29 km/u en de 42 km/u liggen.

Ik ben er van overtuigd dat jij die 29 km/u ook kan halen. En zelfs als dat niet lukt?! Wat dan nog. Uiteindelijk is het een strijd met jezelf. Ik weet ook wel, laatste worden is niet leuk, maar het is heel flauw, er wordt altijd iemand laatste. En hoe meer mensen er mee doen, des ter lager is het percentage dat laatste wordt. ;)
Ik word wel tijdrit miss, doe ik ook eens wat..... en maar lief lachen.
Een rondemiss wordt geacht haar mond te houden, dat gaat je nooit lukken. :p

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 05 dec 2009 14:41

Ben het helemaal met Corniel eens, tijdrijden doe je voor jezelf en niet om te laten zien dat je de beste bent. De eerste keer rijd je wellicht 32 gem. Dan probeer je de volgende keer 32,5 te halen of 33. Of degene die net boven je stond , daar wil je boven komen te staan.

danny1407
Forum-lid

danny1407 05 dec 2009 14:47

Superrose,

Door omstandigheden heb ik een aantal jaren helemaal geen fiets aangeraakt.
Afgelopen zomer weer een (heel) klein beetje de draad opgepakt maar inmiddels alweer op non-actief vanwege het nog niet af zijn van een nieuwe fiets.

Tegen de tijd dat het april is.....en dat is best snel, ben ik al blij als ik uberhaupt 40 km in m'n uppie kan volbrengen.
Laat staan dat ik snelheid als uitgangspunt kan nemen!

FacebookS3RSSite

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 05 dec 2009 14:55

ja maar dat is dan de schoonheid van het tijdrijden je hebt jezelf overwonnen!

fwr
Forum-lid

fwr 05 dec 2009 15:25

[quote="SpEric"]
Waar moet je vandaan komen ?[/quote]
Gorinchem.

Wat dat betreft was het parcours in Noordeloos (dat ergens genoemd werd) voor mij makkelijker geweest, dan had ik gewoon op de fiets gekund.

speric
Forum-lid HC

speric 05 dec 2009 15:30

Ik denk dat er wel wat mensen uit die hoek komen.
Utrecht /Zeist kom ik vandaan en kan minimaal 2 mensen meenemen.

Is het niet leuk als er wat mensen van fiets.nl als ondersteunig komen helpen ? En/of evt deelnemen ?

spin
Forum-lid

Gebruikersavatar spin 05 dec 2009 15:34

Bij deze staat de eerste dame erbij in de lijst! Ik hoop dat er nog een paar volgen, is ook zo suf als ik eerste én laatste word bij de dames! Rose??

fwr
Forum-lid

fwr 05 dec 2009 15:40

Het zou inderdaad handig zijn (en ook nog gezelliger) als mensen met elkaar zouden kunnen meerijden. Omgeving Utrecht is voor mij prima bereikbaar met de trein (Almere is dat niet), en datzelfde zou gelden voor omgeving Rotterdam.

Overigens zou ik zelf ook kunnen rijden als ik de auto (van mijn paps) kan lenen. Maar ik kan natuurlijk onmogelijk nu al weten of ik in april een auto kan lenen.

Misschien krijg ik mijn pa wel zo gek om mee te gaan (en misschien zelfs wel mee te doen).

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 dec 2009 15:56

Ik word wel tijdrit miss, doe ik ook eens wat..... en maar lief lachen.

[/quote]

hahahaha, misschien kunnnen jij en ik wel radio verslag gaan doen van de tour, duf gelul gegarandeerd, echter te snel en te veel door elkaar.
Is het goed als ik binnenkort ff langs kom met mijn fietsje zodat ik kan oefenen met zo'n stuur van je?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

arjan916
Forum-lid

Gebruikersavatar arjan916 05 dec 2009 20:16

[quote="Corniel"]
[/quote]

Maar jou ook niet hoor ;)
Vandaar dat jij als eerste wil starten, om bij terugkomst zo lang mogelijk te kwebbelen :)
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

corniel
Forum-lid HC

corniel 06 dec 2009 00:58

[quote="Corniel"]Een rondemiss wordt geacht haar mond te houden, dat gaat je nooit lukken. :p[/quote]
[quote="arjan916"]Maar jou ook niet hoor ;)
Vandaar dat jij als eerste wil starten, om bij terugkomst zo lang mogelijk te kwebbelen :)[/quote]
Maar voor een beetje sfeer zorgen, dat is dan wel weer de taak van de wedstrijdorganisator. ;)

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 06 dec 2009 01:23

Hmmm, bedenk me net dat ik natuurlijk (mocht het mer vervoer lastig worden) ook nog met de trein kan :D
Het begint tog steeds meer te kriebelen om mee te gaan doen, ookal is april verweg...
Het is wel een mooie gelegenheid om mijn tijdritcapaciteiten te meten met een doorgewinterd tijdrijder als Corniel/ Arjan!
Mischien binnenkort tog een mailtje...
mijn Flickr

Plaats reactie