Helaas sinds 2 weken ook krakend Ultegra crankstel hier met een serienummer in de genoemde range.
Vorig jaar al bij FM A laten inspecteren, toen was alles in orde.
Nu ivm de kraak naar FM B (FM A had vakantie) gebracht, daar is geconstateerd dat er scheurtjes in de spider zaten. Daar hebben ze ook foto's van laten zien.
Ze hebben de claim gestart en hopelijk krijg ik snel een ander crankstel.
Nu was ik benieuwd hoe het bij anderen is gegaan kwa kosten. Ik neem aan de Shimano het crankstel vergoed. Maar stuurt de FM dan ook de factuur voor arbeidskosten naar Shimano of komen die toch voor mijn rekening? Ben er bij de FM eigenlijk niet direct mee bezig geweest. En Shimano zelf (heb ze even gebeld) ''doet hier nooit uitspraken over''
Lopende terugroep / recall acties
-
- Forum-lid
Ik help het je hopen maar arbeidskosten of andere vervolgkosten zullen m.i. niet door Shimano worden vergoed.michiel831 schreef: ↑14 aug 2024 14:52 Helaas sinds 2 weken ook krakend Ultegra crankstel hier met een serienummer in de genoemde range.
Vorig jaar al bij FM A laten inspecteren, toen was alles in orde.
Nu ivm de kraak naar FM B (FM A had vakantie) gebracht, daar is geconstateerd dat er scheurtjes in de spider zaten. Daar hebben ze ook foto's van laten zien.
Ze hebben de claim gestart en hopelijk krijg ik snel een ander crankstel.
Nu was ik benieuwd hoe het bij anderen is gegaan kwa kosten. Ik neem aan de Shimano het crankstel vergoed. Maar stuurt de FM dan ook de factuur voor arbeidskosten naar Shimano of komen die toch voor mijn rekening? Ben er bij de FM eigenlijk niet direct mee bezig geweest. En Shimano zelf (heb ze even gebeld) ''doet hier nooit uitspraken over''
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
De FM moet de crank sowieso loshalen en schoonmaken. Controle is optisch.
Je kunt ook even een FM bellen en zeggen joh, kan ik dat ding er zelf afschroeven en langs brengen, anders moet mijn gehele trainer mee
Je kunt ook even een FM bellen en zeggen joh, kan ik dat ding er zelf afschroeven en langs brengen, anders moet mijn gehele trainer mee