Het grote RVV 2011 topic
- tornadotom
- Forum-lid
Heb ik het mis of zakte mijn naamgenoot totaal door het ijs vandaag?
Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
- Forum-lid
Nuyens heeft het in de finale het slimste gespeeld. Geen trap te veel gedaan. Op basis van de pech die hij de afgelopen jaren heeft gehad gun ik het 'm wel maar ik had toch liever iemand anders zien winnen vandaag.
Wel een spannende finale. Tot het oprijden van de Vesten leek het een gedane zaak maar daarna zijn de verhoudingen toch een paar keer stevig door elkaar geschud.
Wel een spannende finale. Tot het oprijden van de Vesten leek het een gedane zaak maar daarna zijn de verhoudingen toch een paar keer stevig door elkaar geschud.
-
- Forum-lid
Wat een spannende koers vandaag zeg! Genieten geblazen! Nuyens goed gedaan, toch jammer van Cancellara.. Langeveld ook sterk!
-
- Forum-lid
Welnee, je krijgt (volgens mij)alleen de versie te zien die geschikt is voor publicatie. Het enige wat je hoort is zo'n beetje 'Kom aan!'...
Nog nooit gezien: op de vesten kwam iedere seconde de achtervolgende groep één seconde dichter???? ( en cancellara en chavanel stonden toch niet stil).rarara?
En sportief gezien is er toch geen reden om de finale te veranderen? Vanaf de muur spanning tot en met.
En sportief gezien is er toch geen reden om de finale te veranderen? Vanaf de muur spanning tot en met.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)