Forumrit Rotterdam zo 27 September (BEDANKT!)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
- Forum-lid
[quote="Erik_Jan"]OK. We zijn er dus uit qua begintijd. 9.30 uur.
Wat overige huishoudelijke vragen:
Waar spreken we precies af in Prinsenland ? M.a.w. wat moet ik invoeren in mijn GPS ? Kunnen we hier gratis parkeren ?
[/quote]
WC Prinsenland op de Jaques Dutilhweg/Mia van Ieperenplein.
51 55'41 / 4 32'49
Wat overige huishoudelijke vragen:
Waar spreken we precies af in Prinsenland ? M.a.w. wat moet ik invoeren in mijn GPS ? Kunnen we hier gratis parkeren ?
[/quote]
WC Prinsenland op de Jaques Dutilhweg/Mia van Ieperenplein.
51 55'41 / 4 32'49
Hallo forumrijders,
Hier komt een zeer laat onder voorbehoudje, dat realiseer ik me maar al te zeer!
Vannacht gammel teruggekomen van twee weken vakantie. Heb dus twee weken niet kunnen fietsen (inderdaad dat wist ik van te voren), maar niet dat ik gammel terug zou komen.
Ik probeer deze week als het kan nog 1 of 2 keer te fietsen en dan laat ik het later definitief weten. Gaat me aan het hart want het lijkt me hartstikke gaaf deze rit met medeforumleden!
@ Gastheer G: las dat je de nodige spulletjes voor de rit had aangeschaft. Als ik niet meega dan ben ik gaarne bereid je hiervoor schadeloos te stellen.
Stephan
Hier komt een zeer laat onder voorbehoudje, dat realiseer ik me maar al te zeer!
Vannacht gammel teruggekomen van twee weken vakantie. Heb dus twee weken niet kunnen fietsen (inderdaad dat wist ik van te voren), maar niet dat ik gammel terug zou komen.
Ik probeer deze week als het kan nog 1 of 2 keer te fietsen en dan laat ik het later definitief weten. Gaat me aan het hart want het lijkt me hartstikke gaaf deze rit met medeforumleden!
@ Gastheer G: las dat je de nodige spulletjes voor de rit had aangeschaft. Als ik niet meega dan ben ik gaarne bereid je hiervoor schadeloos te stellen.
Stephan
[quote="Stephan68"]Ik probeer deze week als het kan nog 1 of 2 keer te fietsen en dan laat ik het later definitief weten. Gaat me aan het hart want het lijkt me hartstikke gaaf deze rit met medeforumleden!
Stephan[/quote]
Stephan, alleerst bedankt voor je nette aankondiging en het is natuurlijk geen probleem, alle ritten zijn vrijblijvend en gezondheid gaat ten allen tijden voor. Neem de tijd om weer wat op te knappen zodat je nog een mooi einde van het seizoen kunt maken. Wellicht tot zondag en anders graag tot een volgende keer.
Beterschap.
Stephan[/quote]
Stephan, alleerst bedankt voor je nette aankondiging en het is natuurlijk geen probleem, alle ritten zijn vrijblijvend en gezondheid gaat ten allen tijden voor. Neem de tijd om weer wat op te knappen zodat je nog een mooi einde van het seizoen kunt maken. Wellicht tot zondag en anders graag tot een volgende keer.
Beterschap.
Mag ik zo 'brutaal' zijn om me in de plek van Stefhan in te delen?
Dan wordt de lijst met deelnemers:
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
10. Ferry1982 - Ferry (ovb)
11. bianco - Sasan
12. Japie carbon - Jaap
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
15. Chrissiewizzie - Chris
16. Bluebird - Arjen
17. Daniel1975 - Daniel(met heel klein voorbehoud ivm verhuizingen)
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
21. GenesiZ - Mark (ovb beginnen in Prinsenland of Spijkenisse)
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
25. ArthurG - Arthur Geursen
26. Merel
Dan wordt de lijst met deelnemers:
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
11. bianco - Sasan
12. Japie carbon - Jaap
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
16. Bluebird - Arjen
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
26. Merel
-
- Forum-lid HC
Dag heren,
Voor mijn vakantie heb ik nog even snel een aantal wedstrijden ingeschreven. Nu kom ik er tot mijn grote schrik achter dat ik ingeschreven sta voor aankomende zondag. Meteen door is niet echt een optie omdat ik om 12 uur moet starten. Dus bij deze meld ik mij jammergenoeg af.
Jullie veel plezier zondag.
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
11. bianco - Sasan
12.
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
16. Bluebird - Arjen
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
26. Merel
Ps: Rubenio, jij heb zeker Bottecchia`s verhaal gelezen
Voor mijn vakantie heb ik nog even snel een aantal wedstrijden ingeschreven. Nu kom ik er tot mijn grote schrik achter dat ik ingeschreven sta voor aankomende zondag. Meteen door is niet echt een optie omdat ik om 12 uur moet starten. Dus bij deze meld ik mij jammergenoeg af.
Jullie veel plezier zondag.
1. Bianchisl3 - Hans
2. GastheerG - Gerard
3. Andromeda - Serge
4. Rubenio - Ruben
5. Jipperd - Jip
6. roro27- Roderick
7. Bottecchia - Ingmar
8. Kingjack - Jaco
9. Theo V - ?????(ovb)
11. bianco - Sasan
12.
13. Kool- Tjitse
14. Arjan916 - Arjan
16. Bluebird - Arjen
18. Arepol - Jos (ovb)
19. Thomas1974 (ovb)
20. Padelzijn - Rob
22. SpEric- Eric
23. Frigo - Pieter
24. Erik_Jan - Erik Jan
26. Merel
Ps: Rubenio, jij heb zeker Bottecchia`s verhaal gelezen
[quote="rubenio"]Lekker veel volk
Hopelijk weet iemand een leuke route vanaf het eindpunt naar Amersfoort want ik kom heen met trein heen & fiets terug.
Grtz.
Rubenio[/quote]
Is dat als training? Of bij gebrek aan vervoer? Je kan je fiets altijd nog bij mij in de auto leggen, dan gaan we iig een stuk de goede kant op....
Hopelijk weet iemand een leuke route vanaf het eindpunt naar Amersfoort want ik kom heen met trein heen & fiets terug.
Grtz.
Rubenio[/quote]
Is dat als training? Of bij gebrek aan vervoer? Je kan je fiets altijd nog bij mij in de auto leggen, dan gaan we iig een stuk de goede kant op....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
[quote="rubenio"]Lekker veel volk
Grtz.
Rubenio[/quote]
langs de hollandse ijssel via Capelle, Gouda, Oudewater, Utrecht, (heuvelrug) en dan A'foort.
Of dwars door het Groene hart de Rotte af, Boskoop, Alphen, Nieuwkoop, Noorden, Vinkeveense plassen, Hilversum en A'foort
just a thought
Grtz.
Rubenio[/quote]
langs de hollandse ijssel via Capelle, Gouda, Oudewater, Utrecht, (heuvelrug) en dan A'foort.
Of dwars door het Groene hart de Rotte af, Boskoop, Alphen, Nieuwkoop, Noorden, Vinkeveense plassen, Hilversum en A'foort
just a thought
[quote="bluebird"][quote="rubenio"]Lekker veel volk
Grtz.
Rubenio[/quote]
[/quote]
Eigenlijk beide , ik eerst zelfs het plan om alles op de fiets te doen maar dan moet ik echt vroeg weg. Ik weet vrij zeker dat de terugtocht wel moet lukken plus dat lange afstanden me wel liggen. . I.i.g. bedankt voor je aanbod!
@roro27 , thanks voor de tips , ik ga het via google maps wel ff een definitieve route uitvogelen.
Grtz.
Rubenio[/quote]
[/quote]
Eigenlijk beide , ik eerst zelfs het plan om alles op de fiets te doen maar dan moet ik echt vroeg weg. Ik weet vrij zeker dat de terugtocht wel moet lukken plus dat lange afstanden me wel liggen. . I.i.g. bedankt voor je aanbod!
@roro27 , thanks voor de tips , ik ga het via google maps wel ff een definitieve route uitvogelen.