Campagnolo Bullet 2012 wielen
Wanneer zijn deze wielen te bezichtigen in de winkel,want ik begin ze steeds mooier te vinden
Heb altijd zelf zonda's gehad en mijn fiets maten hebben eurus en shamal's .
Allemaal goede velgen en ook nog nooit iemand gehoord met slechte ervaringen.
Dus ga er nu van uit dat de bullet ook een kwaliteits velg word .
Heb altijd zelf zonda's gehad en mijn fiets maten hebben eurus en shamal's .
Allemaal goede velgen en ook nog nooit iemand gehoord met slechte ervaringen.
Dus ga er nu van uit dat de bullet ook een kwaliteits velg word .
Ik zou wel zo'n 105 achterwiel willen met een 80 voor. (wel dark natuurlijk)
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Heb bij Hopmans geïnformeerd maar kan nog niets zeggen over de levertijd.
Goedemiddag Danny,
Helaas kan geen van onze leveranciers al een levertijd geven..
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag,
met vriendelijke groet,
Bart
Firma Hopmans
Goedemiddag Danny,
Helaas kan geen van onze leveranciers al een levertijd geven..
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag,
met vriendelijke groet,
Bart
Firma Hopmans
DB
Bij Salden staan ze voorradig in de webshop:123jaco schreef:En heeft iemand ze al gezien in de fm shop. Of moeten we echt wachten tot. Jan- feb 2012
http://www.salden.nl/default.asp?pid=52&catid=3176" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopmans heeft een heel uitgebreide prijslijst gepubliceerd (vanaf 749 voor de Bullet 50)
http://www.hopmansfietsgigant.nl/100000 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- thestudent
- Forum-lid HC
Vreemd dat salden er niet bij zet welke lagering er wordt gebruikt dat maakt nogal uit voor de prijs hopmans is wel erg duidelijk en veel goedkoper ga je deze wielen niet vinden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Standaard lagers dus (anders hebben ze de toevoeging USB of CULT).thestudent schreef:Vreemd dat salden er niet bij zet welke lagering er wordt gebruikt dat maakt nogal uit voor de prijs hopmans is wel erg duidelijk en veel goedkoper ga je deze wielen niet vinden.
Ik denk ook dat de prijzen goed zijn.
De Bullet Ultra (50) USB lijkt me het meest interessant (hoogte 50 mm is meest allround; Ultra scheelt toch 160 gram en USB is maar 30 euro duurder in dit geval).
Laatst gewijzigd door loos op 08 dec 2011 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik zou graag een setje bullet ultra 50 in mijn fiets steken. Maar jammer genoeg is dat financieel natuurlijk totaal onmogelijk . Het is echt een vrij lichte wielset voor een aluminium clincher. En ze zouden qua kleurstelling geweldig bij mijn fiets staan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ultra is wel een heel stuk duurder. De gewone kun je ook niet met dark labels krijgen. Die zijn iets minder lelijk..loos schreef:Standaard lagers dus (anders hebben ze de toevoeging USB of CULT).thestudent schreef:Vreemd dat salden er niet bij zet welke lagering er wordt gebruikt dat maakt nogal uit voor de prijs hopmans is wel erg duidelijk en veel goedkoper ga je deze wielen niet vinden.
De Bullet Ultra (50) USB lijkt me het meest interessant (hoogte 50 mm is meest allround; Ultra scheelt toch 160 gram en USB is maar 30 euro duurder in dit geval).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Om deze dan maar ff een schop te geven; zitten de stickers onder de blanke lak zoals steeds meer wielen tegenwoordig?
Less is bore
Bij Salden op de site staat ook "optional" bij de cult en usb lagers dus idd. standaard.lvgh schreef:Ultra is wel een heel stuk duurder. De gewone kun je ook niet met dark labels krijgen. Die zijn iets minder lelijk..loos schreef:Standaard lagers dus (anders hebben ze de toevoeging USB of CULT).thestudent schreef:Vreemd dat salden er niet bij zet welke lagering er wordt gebruikt dat maakt nogal uit voor de prijs hopmans is wel erg duidelijk en veel goedkoper ga je deze wielen niet vinden.
Volgens mij zitten ze niet onder de lak; Hopmans heeft de red wind (Bullet was nog niet op voorraad) laatst voor mij uit de doos gehaald. Hert zijn erg mooie wieltjes (maar geen 38 mm)daniel1975 schreef:Om deze dan maar ff een schop te geven; zitten de stickers onder de blanke lak zoals steeds meer wielen tegenwoordig?