[quote="mao"]@Kool
Moet nog ff kijken of ik het "thuis" kan verkopen , je bent toch bijna heel de dag weg.
[/quote]
ik zou voor zo,n tochtje thuis niet verkopen
als je zegt dat het gratis is, en dat je een dagje aan ontwikkelingshulp doet zal het thuisfront vast zeggen; ga maar gauw!!
Forumrit Friesland 7 September
Gisteravond uit zeer betrauwbare bron vernomen dat ons brabants brommerke:D Lancev7(Jip)zeer waarschijnlijk zal ontbreken in het zeer internationaal getint deelnemersveld.Hij is herstellende van een vervelende blessure(beterschap su6 met herstel)Errug jammer 2x meegemaakt in het peleton leuke gast.
verder loopt het niet storm voor de friese tocht:rolleye::rolleye:
gr de nepfries
ps as zondagmorgen gaan we op verkenning:rolleye::rolleye:
verder loopt het niet storm voor de friese tocht:rolleye::rolleye:
gr de nepfries
ps as zondagmorgen gaan we op verkenning:rolleye::rolleye:
-
- Forum-lid
Het programma ziet er in ieder geval prima uit. Ik zie er naar uit om mijn fietsdebuut in Friesland te maken!
Verdomme Lancev7, moet ik daar dus als enige het Braboland verdedigen in het hoge noorden?
Ik breng wel wat straffe Rotterdammers mee (meer andersom eigenlijk).
Ik voorzie een leuk dagje in Friesland :p .Lekker fietsen en babbelen in het mooie Friesland.
Mvg, Zorro
Ik breng wel wat straffe Rotterdammers mee (meer andersom eigenlijk).
Ik voorzie een leuk dagje in Friesland :p .Lekker fietsen en babbelen in het mooie Friesland.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="Diamond"]Gisteravond uit zeer betrauwbare bron vernomen dat ons brabants brommerke:D Lancev7(Jip)zeer waarschijnlijk zal ontbreken in het zeer internationaal getint deelnemersveld.Hij is herstellende van een vervelende blessure(beterschap su6 met herstel)Errug jammer 2x meegemaakt in het peleton leuke gast.[/quote]
ik heb inderdaad laten weten dat ik het wel erg ver vind, maar dat ik het nog wel overweeg. Ik heb inmiddels een auto van de zaak en middels bijtelling rijdt dat ding ook heerlijk prive. komt bij dat ik friesland niet een zeer uitdagende omgeving vind, behalve het polderrijden dan natuurlijk.
zoals diamond hierboven al aanhaalde ben ik herstellende van de na-weeen van een in april ge-negeerde kuitblessure (spierschuring) die net voor de marmotte en nu nog/weer opspeelt. Ik fiets nog altijd en kan rijd ook best sterk op 't moment dus ik bekijk de mogelijkheden.
7sept. heb ik echter normaal gesproken een personeelsfeest (hele dag) of er was nog een zeer beperkt plan om met een ander forumlid evt naar de vogezen voor 'n cyclo te trekken, maar dat lijkt niet meer aan de orde.
Samenvattend het lijkt me super gezellig maar ik moet ff kijken naar de mogelijheden, ik vind het behoorlijk ver weg maar wie weet, lancev7 aka brommer(tje) aka jip bekijkt de mogelijkheden![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ik heb inderdaad laten weten dat ik het wel erg ver vind, maar dat ik het nog wel overweeg. Ik heb inmiddels een auto van de zaak en middels bijtelling rijdt dat ding ook heerlijk prive. komt bij dat ik friesland niet een zeer uitdagende omgeving vind, behalve het polderrijden dan natuurlijk.
zoals diamond hierboven al aanhaalde ben ik herstellende van de na-weeen van een in april ge-negeerde kuitblessure (spierschuring) die net voor de marmotte en nu nog/weer opspeelt. Ik fiets nog altijd en kan rijd ook best sterk op 't moment dus ik bekijk de mogelijkheden.
7sept. heb ik echter normaal gesproken een personeelsfeest (hele dag) of er was nog een zeer beperkt plan om met een ander forumlid evt naar de vogezen voor 'n cyclo te trekken, maar dat lijkt niet meer aan de orde.
Samenvattend het lijkt me super gezellig maar ik moet ff kijken naar de mogelijheden, ik vind het behoorlijk ver weg maar wie weet, lancev7 aka brommer(tje) aka jip bekijkt de mogelijkheden
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@kool486, ik zeg niet dat het er niet mooi is, dat ontken ik absoluut niet, maar hetgeen ik ervan ken is wel mooi maar niet uniek/uitdagend. het is vooral mooi polderwerk en mooie wegen door schitterende natuurgebieden dat absoluut.
OK, ik moet toegeven ik vind het in Limburg, Ardennen, Vogezen en Alpen ook prima fietsen. die mogelijkheid hebben we in Friesland niet.
Maar het rondje wat we 7 september gaan toeren toont het uidagenste stukje Friesland voor volk op (race) fietsen.
maar ieder zijn meug, ik hoop Lancev7 je 7 september te kunnen verwelkomen voor een gezellige rit door zuidwest Friesland.
Maar het rondje wat we 7 september gaan toeren toont het uidagenste stukje Friesland voor volk op (race) fietsen.
maar ieder zijn meug, ik hoop Lancev7 je 7 september te kunnen verwelkomen voor een gezellige rit door zuidwest Friesland.
Funny the way it is
Vandaag vanuit Workum samen met Kool486 op verkenning geweest.
Die diesel kwam langzaam op gang maar toen die op stoom was,moest ik alle zeilen bijzetten wat resulteerde in het lossen van mijn zijde.:p:rolleye: Het mooiste was dat hij niets in de gaten had zo stil was ik vondt hij achteraf:D:D.
We hebben een paar kleine veranderingen in petto maar dat zien jullie dan wel:D:D,onder het toeziende oog van het vrouwtje uit Starum hebben wij nog ff een bakkie +??? genutigd :rolleye:.Het laatste stukkie voor de wind was ff lekker, de sprint is gewonnen door Kool 486 ( het mocht van mij ik was vandaag beschermde renner:/)
ps Als het goed is zal Kool 486 nog wat foto's plaatsen geloof ik
gr de nepfries:rolleye:
Die diesel kwam langzaam op gang maar toen die op stoom was,moest ik alle zeilen bijzetten wat resulteerde in het lossen van mijn zijde.:p:rolleye: Het mooiste was dat hij niets in de gaten had zo stil was ik vondt hij achteraf:D:D.
We hebben een paar kleine veranderingen in petto maar dat zien jullie dan wel:D:D,onder het toeziende oog van het vrouwtje uit Starum hebben wij nog ff een bakkie +??? genutigd :rolleye:.Het laatste stukkie voor de wind was ff lekker, de sprint is gewonnen door Kool 486 ( het mocht van mij ik was vandaag beschermde renner:/)
ps Als het goed is zal Kool 486 nog wat foto's plaatsen geloof ik
gr de nepfries:rolleye: