Dura Ace 7900 en 7950 2009
Ik zag hem bij Piet de Wit vandaag ook liggen (naast de nieuwe Campa groepen)
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Klasse dat je je site alweer hebt aangepast Serge.
Met die prijs valt 't uiteindelijk toch nog wel mee hè?
Met die prijs valt 't uiteindelijk toch nog wel mee hè?
De Duitsers zitten meestal op Eur 979 heb ik zo links en rechts gezien. Scheelt allemaal niet zoveel dus. Rond deze prijs doe je zeker in het begin goed mee denk ik. Toch wel bizar dat de "oude" 2008 groepen al zover in prijs gezakt zijn. Blijkbaar zit er voor de winkelier en waarschijnlijk vooral ook shimano toch zoveel marge op dat de prijzen behoorlijk kunnen zakken als er een nieuwe groep komt.
Of zijn het de fietsfabrikanten die hun groot, en dus voordelig ingekochte, overgebleven 2008 groepen tegen kostprijs opruimen via winkeliers?
Of zijn het de fietsfabrikanten die hun groot, en dus voordelig ingekochte, overgebleven 2008 groepen tegen kostprijs opruimen via winkeliers?
Ik kan niet namens Shimano spreken maar geloof me als ik zeg dat er voor dealers geen absurd grote marges tussen zitten. Sterker nog, als je met de duisters mee wil, of iig in de buurt wil komen blijft er zo goed als niets over.
En nee, geen medelijden, dit om een misverstand qua marge weg te werken.
En nee, geen medelijden, dit om een misverstand qua marge weg te werken.
"Try not. Do or do not......there is no try"
jsparie schreef:De Duitsers zitten meestal op Eur 979 heb ik zo links en rechts gezien . Scheelt allemaal niet zoveel dus. Rond deze prijs doe je zeker in het begin goed mee denk ik.
@jsparie: Ben benieuwd waar?! Geef eens een hint!
S-Tec
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Waar vind je de 2008 groepen voor een "superprijs" ?
Heb ze nog niet echt gevonden...
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp
Vanderbulck schreef:Waar vind je de 2008 groepen voor een "superprijs" ?
Is dit wellicht iets...
Dura Ace 7800
Dura ace 7800 2